Perşembe, Ocak 12, 2012

Yiğit Gökoğlan: "O sarı lacivert renkler..."


Malumunuz Yiğit Gökoğlan artık Galatasaray'ın futbolcusu. Nasıl topçudur, ne gibi yetenekleri vardır onu G.Saraylı blogger arkadaşlar daha iyi değerlendirir. Bana göre G.Saray'ın Özer Hurmacı'sı, Gökhan Emreciksin'i olur. Zaman ne gösterir bilemeyiz...

Benim bahsetmek istediğim Yiğit'in ağzından anlatılan bir Fenerbahçe anısı... Mikrofonu genç futbolcuya veriyorum...

"Gol yollarında biraz şanssızım. Belki de benim yeteneksizliğimdir. Son oynadığımız Fenerbahçe maçının (geçen sezon 20. hafta) daha üçüncü dakikasında Yobo'nun ayağından topu çaldım. Karşımda kimse yoktu. Kendi sahamızda oynuyorduk. 3 bin Fenerbahçe taraftarı vardı. Volkan abi o tribünün önünde. Malum biraz da iri yapılı... Volkan abi birden bana doğru gelince genişledi, kale daraldı. Gittim, gittim... Fenerbahçe taraftarı üzerime yıkılıyormuş gibi oldu. O sarı lacivert renkler uçuşmaya başladı etrafta bir anda. Golü de atamadım zaten..."

Allah kimseye böyle bir travma yaşatmasın...

Yukarıdaki fotoğraf da o pozisyondan alıntıdır.