Salı, Aralık 27, 2011

Serserilik "ayar"larımla oynama!


Bizim ülkemizde kahraman olmak o kadar kolay ki, birileri sırtını sıvazlayıp "sen aslansın, sen kaplansın" dese Viyana'yı tekrar kuşatacak insanlar var içimizde.

3 Temmuz'dan bu yana  birçok kahramanı tanıdık. Mehmet Baransu olsun, Ekrem Açıkel olsun hepsi Fenerbahçe düşmanı olarak ortaya çıktı. Ama bir isim vardı ki "içimizdeki İrlandalı" oldu. Aslında hiçbir zaman içimize girmedi ama birileri Lube Ayar isminin neyine kanarak ona bu kadar sahip çıktı bilemiyorum... Hoş Fenerbahçe taraftarının en hassas olduğu dönemde insanların duygusal zaaflarını iyi kullandı Lube Ayar. Kanal kanal dolaşarak F.Bahçe'nin hakkını koruyormuş gibi yapıp aslında kendi reklamını pazarladı herkese. İyi hatırlayın o tarihlerde, televizyona ne zaman çıksa bir dönem kendisinin haberini yaptığı Kelebek operasyonundan bahsetti. Sürekli olarak. Cümlelerinin arasında bir iki Fenerbahçe, bir iki Aziz Yıldırım sıkıştırdı sonra yine devam etti kendi reklamına.

Bugün geldiğimiz noktada Lube Ayar bazı F.Bahçeliler'in "Halide Edip Adıvar'ı" olmuş. Ben demiyorum bazı F.Bahçeliler ona öyle hitap ediyor. Ve bugün o Halide Edip Adıvar'ımız dedikleri insan F.Bahçe taraftarına televizyonlarda serseri diye hitap ediyor. Hedeflediği kitle "Genç Fenerbahçeliler". Serseri kelimesini onlara hitaben kullandığını bu camiayı bilen herkes anlar. Program sonrası twitter'dan "o anlamda demek istemedim"  demiş...

Ben de şimdi sana sonradan pişman olmak istediğim şeyler söylemek istiyorum. Benim yıllarca tribünde omuz verdiğim insanlara "serseri" diyen kendini bilmeze çok şey söylemek istiyorum. Ama dilim varmıyor. GFB'nin hatalarını, yanlışlarını belki onların içinden biri olarak en çok ben söylemişimdir, ben irdelemişimdir. GFB'den kimse zaten mükemmel bir grup olduklarını iddia etmiyor. Kim kusursuz bana söyleyin? Kimin hatası yok? Eğer insanlar hataları yüzünden bazı sıfatlarla karşı karşıya kalacaksa herkes önce kendi hatalarına baksın, yoksa biri çıkar size bir gün çok daha ağır bir laf söyler, altından kalkamazsınız.

Ben yıllarca bu grupta insanlarla Fenerbahçe'nin peşinden koştum. Sabahlara kadar uyumadığımız, 20 saatlik deplasman yolculuklarımız oldu. Bunların hiçbirisini serserilik için yapmadık. Evet, çok yanlışlar, F.Bahçeli'ye yakışmayacak tavır sergileyenler de oldu GFB içerisinde, ama sen kimsin ki bu İNSANLARA serseri deme hakkını kendinde buluyorsun?

Sen kimsin ve necisin? İşin ilginci GFB'yi "Aziz Yıldırım" diye tezahurat yapmadı diye suçlayanlar yine aynı Aziz Yıldırım'ın "dangalak" dediği Lube Ayar'ı da savunuyor. Bence siz önce kimi savunacağınızı öğrenin.

Benim önceliğim her zaman Fenerbahçe'dir. Ama bu Lube Ayar sıfatsızının yaptığı Fenerbahçeli olmaktan öte bir mevzu oldu. Geçtim F.Bahçeli olmayı, hiçbir insanın bir başka insana "serseri" demeye hakkı yoktur.

Dilediği özürü de kendisine iade ediyorum. Sürecin en başından beri karşıydım bu kadına, şimdi bin kat daha da karşıyım. Ve sırf bu kadın yüzünden bana laf edecek biri varsa benimle selamı sabahı kessin. Sakın bana gelip bu kadını korumayın.

"DANGALAK DANGALAK KONUŞUYOR" (Aziz Yıldırım'dan alıntıdır...)

1 yorum:

Semih dedi ki...

http://galeri4.uludagsozluk.com/112/lube-ayar_167323.gif

demiş