Pazar, Eylül 11, 2011

MAA: "Statlarda altın günü yapacağız. Kısırlı"


3 Temmuz'dan bu yana yaşanan o saçma sapan sürecin ardından dün yine futbola dönüş yaptık. Böyle bir ortamda ne kadar dönebildik orası muamma.

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar, 3 Temmuz'dan bu yana istikrarlı bir şekilde saçmalamaya devam ediyor... Play-off saçmalığının ardından "Kadınlara ve çocuklara maçlara giriş beleş" söylemi ile futbolumuzda yeni bir çığır açtı.

Çocuklar tamam anladık ama kadınlara neden bedava onu çözemedim?! Kime ve neye şirin göstermeye çalışıyorsunuz bu çamura batmış futbolu? Onu geçtim kadınlara bedava ise benim günahım erkek olmak mı? Erkekler stada gelince öküzlük yapıyor, kadınlar ilgi çekici mi kılıyor? Bu sonuçtan çıkan anlam budur. Nerede kaldı kadın-erkek eşitliği? Pozitif ayrımcılık yapacağım derken erkeklerin hakkını ezmek ve bunu sırf ekrana şirin gözükme amacıyla yapmak neyin nesidir?

Bu durumdan rahatsız olan birçok bayan tanıyorum. Bu düşüncelerimden dolayı bana kızan bayanlar olabilir ama üzgünüm. Ben kombine alabilmek için yazın çalışıyorsam kadınların bedava maça gitmesi bana ve benim gibi erkeklere yapılmış birer haksızlıktır...

Oldu olacak statlarda kısır da dağıtılsın altın günü falan yaparız!

CANLI GOL PROGRAMI


Bugün Tv'de yayınlanan "Canlı Gol" programına 6-7 blogger arkadaş olarak katıldık. Ntv Spor'daki "Yenilsen de yensen de" formatına yakın bir programdı ve ilk bölümde gayet başarılı olduğumuzu düşünüyorum. ilerleyen programlarda aramıza katılacak isimlerle daha da eğlenceli bir hal alacaktır...

Her pazar saat 15:00'te Digiturk'ten 33, D-Smart'ta ise 93.  kanalı açarsanız bizi izleme fırsatı yakalamış olursunuz... :)

Hiç yorum yok: