Cumartesi, Temmuz 30, 2011

Yeter be birader!


Bloga  şike operasyonu ve olaylar hakkında çok uzun bir yazı yazdım. Sonra sildim... Çok sıkıldım ustalar. Harbiden sıkıldım.

İnsanların sevgisine bu kadar parmak atılması midemi bulandırdı. Yapılan bir suç varsa ortaya çıksın neyse verilmek istenen ceza verilsin siz de rahatlayın biz de... Zaten asosyal olan milletin tek eğlencesi olan futbolun içine de sıçtınız bari sıvamayın ne olursunuz.

Madem verdiniz idamı vurun tekmeyi sandalyeye daha neyin şovudur bu? Neyin güç gösterisidir? Kime mesaj veriyorsunuz?

Bıktım insanlara derdimizin küme düşürtülmemek ya da Aziz Yıldırım'ın aklanmasını sağlamak olmadığını anlatmaktan.

O yüzden çok ekstra bir durum olmadıkça blogda bu konuya değinmek istemiyorum daha fazla. Gerçekten yeter!

***

1 yorum:

Sondakikadagelengol dedi ki...

Bir galatasaray lı olarak bende sıkıldım valla