Çarşamba, Haziran 15, 2011

Napalım ölelim mi yani?

Bugün kendi sahamızda şampiyon olma fırsatını belki G.Saray'ın son saniyede attığı şans basketiyle kaçırdık. Belki de kalan 25 saniyede faul yapmayarak son atak şansını onlara vererek... 


Cuma günü belki Abdi İpekçi'de şampiyon olucaz, belki de Sinan Erdem'de G.Saray şampiyon olacak.... İnanın şu saatten sonra hiçbirisi mühim değil... Geçen sezon kümede son anda kalan bir takım bugün finalde bize karşı mücadele edebiliyorsa bu başarıdır, alkış gerektirir. 


Kazandıkları iki maçın biri uzatmada, biri son saniye basketiyle de olsa oynadıkları oyun en azından G.Saray taraftarını memnun ediyor bu şampiyonluktan da öte bir durum... Yine de inanıyorum ki Cuma günü şampiyonluğumuzu ilan ederiz...


Ama ben farklı birkaç konuya değineceğim. Rakibimize bakıyorum taraftar takımdan memnun, takım taraftardan... Kendimize bakıyorum biz ne takımdan memnun olmasını biliyoruz ne takım memnun olabilecek bir taraftar görüyor karşısında... 


Tüm maç boyunca ne pota arkasının sesi geldi, ne de diğer kısımlarda oturan taraftarlar zahmet edipte ayağa kalktılar... Son çeyreğe girdiğimizde ise inanılmaz bir gürültü, çığlık, kıyamet... İnanmıyorum arkadaş... Son çeyrekteki o destek görünümlü köstek taraftar bozmalarının hiçbirinin içinde gerçek F.Bahçe sevgisi olduğuna inanmıyorum. 


Şampiyonluk maçın bu senin, oturmakta ne!? Parayla mı veriyorlar sizi birader? Korkuyorum Ataşehir'deki salona geçince bunların sayısı inanılmaz artacak... O zaman ne halt edeceğiz... Bunca sosyete kılıklı sahte taraftara laf etmişken arma sevgisi forma sevgisi diyip karaborsa yapan tribüncülerin karakter sorununa ise değinmeden edemicem....


Ne diyim, insanların sevgisini paraya dönüştürüp sonra takım sevgisinden bahsedip mevzu çıkarmaksa takım tutmak, koyayım sizin tutacağınız takıma!


--------------------------------------------------------


Bir başka değinmek istediğim şey ise şu.... Son günlerde G.Saraylısı, Beşiktaşlısı ağız birliği yaparak Fenerlilerin kendini beğenmiş olduklarından bahsedip duruyor. 


Biri bana izah etsin; bayan voleybolda şampiyon olmuşsun ki bunun daha Dünya Şampiyonluğu falan da var, erkek voleybolda şampiyon olmuşsun, kadın basketbolda şampiyon olmuş, futbolda şampiyon olmuşsun ne yapmamızı bekliyorsunuz arkadaş? 


Oturalım hiçbir şey olmamış gibi mi davranalım? Sevinmeyelim mi? Futbolda bir ezeli rakibimiz küme düşme potasından zor kurtulmuş, diğeri dünya yıldızlarını getirip 17'de 17 yapayım derken Avrupa'ya bile neredeyse katılamayacakken biz şampiyon olmuşuz sizle dalga geçmeyelim de kimle geçelim? Aynı senaryoyu empati yapın siz ne yapardınız? 


Siz daha aldığınız bir galibiyetten sonra ağzınıza geleni söylüyorsunuz bunca başarıyı yaşadıktan sonra ne yapardınız bana cevap verin rica ediyorum... 


Kendimi beğeniyorum arkadaş benim ezeli rakiplerim her branşta benim gerimdeyse napalım sevinmeyip ölelim mi?


Ben hiçbir Beşiktaşlı ya da Galatasaraylıya "Nolur Fenerlileri sevin" diye yalvardığımı veya herhangi bir Fenerlinin böyle bir yakarışta bulunduğunu hatırlamıyorum. Ama siz neden sürekli içinizde bastıramadığını F.Bahçe nefretine kulp takmaya çalışıyorsunuz? 


Sevmiyorsan sevmiyorsundur arkadaşım, niye buna tutarsız sebepler bularak bir şeyleri kanıtlama çabasındasın...


Ben bu işin içinden çıkamadım... Çıkabilen beri gelsin...

1 yorum:

Semih dedi ki...

zaten birisi uzatmalarda diğeri de son saniye şans meleği yanımızdaydı ondan

küçümse küçümse

balonlarınızı siz değil biz patlattık

inşallah şampiyon oluruz da o zaman bakalım son saniye mi uzatma mı