Çarşamba, Haziran 29, 2011

"Alsın canım ne olacak"


Çok sıkıldım... İktidar eleştirisi yapınca "Ne yani kardeşim bu ülkenin yüzde 50'sinden daha mı iyi bileceksiniz" saçmalığını duymaktan...

Evet bu ülkenin yüzde 50'sinin oyunu almış olabilirsiniz ancak bu AKP'nin yanlış uygulamalar yaptığı, ülkeyi iyi yönetemediği gerçeğini değiştirmez. Çünkü bu ülke halkı Tansu Çiller gibi bir faciaya bile göz göre göre oy verdi.

Bu halk peki aptal mı niye bu iki kelimeyi bir araya getirmekten aciz insanlara oy veriyor? Niye verdiğini kısaca   AKPli bir abimle geçirdiğim diyalog ile aktarayım;

- Ben Kemal Kılıçdaroğlu başa gelsin istemiyorum çünkü alevi. Erdoğan en azından müslüman dinine sahip çıkıyor

+ Adam müslüman düşmanı dediğiniz, Filistinlileri bombardıma tutan Yahudilerden cesaret ödülü aldı ama abi?

- Yok canım almaz, yapmaz öyle şey Erdoğan yanlış biliyorsun.

3. kişi: Abi ben de biliyorum aldığını her yerde var zaten haber

- Alsın canım ne olacak sanki...

Sen böyle bir adama "Niye AKP'ye oy veriyorsun, yanlış yapıyorsun" diye derdini anlatabilir misin? Anlatamazsın.

Hiç yorum yok: