Çarşamba, Mayıs 18, 2011

Kısa bir ara...

Bugün itibariyle kısa bir ara veriyorum... Yaklaşık 3 yıldır kendimi çalışmaya verdim ve geçen zaman içinde başka olaylarında gelişmesi sonucunda bir hafta sonu bile tatil amacıyla kafamı dinleyemedim... Pişman mıyım? Hayır... Verdiğim emeğin karşılığını almaya başladığımı düşünüyorum...
Bugün kısa süreli bir tatile gidiyorum sevdiğimle. Haftaya Salı günü tekrar İstanbul'da olucam. Ben gelene kadar 571 konu sizi oyalar :) Kendinize iyi bakın... Hakkınızı da helal edin. Gidipte dönememek, dönüpte bulamamak var...

Şampiyonluk maçımızın başladığı esnada ben İstanbul'a doğru yola koyulmuş olucam... Şimdiden 18. şampiyonluğumuz kutlu olsun...

2 yorum:

JCP dedi ki...

şampiyonluğu sensiz bir kişi eksik kutlamak zorunda bıraktın bizi Alican :(

şaka bi yana,iyi eğlenceler kardeşim,döndüğünde twitter'da şampiyonluk geyiği yapmak dileğiyle :)

TribunselSevda dedi ki...

Sağ salim dönelim de kutlamanın geyiğin kralını yaparız :) Sağolasın :)