Perşembe, Mayıs 26, 2011

İşte Emenike'nin gerçek yaşı...

Transferini değerlendirmiyorum bile. Yönetim bir kez daha hayal kırıklığına uğrattı beni. Ama biraz evvel farkettiğim bir şey dikkatimi çekti...
Emenike'nin aslında 78 doğumlu olduğunu iddia edenler yukarıdaki kimlikle basını uzun süre meşgul etmişti. Fotoğraf bana bir yerden tanıdık geliyor diyordum ve sonunda buldum...

Anlaşılan Emenike vesikalık çektirememiş acele acele sporx formasıyla kimlik çıkartmış... İşte size Türk medyası...

NOT: Kimliği sporx yapmadı... Kimliği yapanlar fotoğrafı sporx'deki Emenike röportajından almış. Kendi çalıştığım yeri karalayacak değilim :)

11 yorum:

Hakan Özkan dedi ki...

Süper yakalamışsın tebrikler..

ibrahimsevim dedi ki...

ki adamın tam adı da emmanuel chineye emenike..

yiğit yılmaz dedi ki...

Mükemmel bir habercilik mükemmel :)

IrMaK dedi ki...

harikasın.. eline sağlık.

abeyle dedi ki...

zaten kimliğin alman kimliği olmasından belli değil mi :)

Hiç kimse dedi ki...

Yalnız Photosopla kasılıp verilen eskitme efektine hasta oldum, onu da eklemeliyim :)

birsela dedi ki...

Yuh :)) Ne ayip.. Hadi bu medyaya guven

alextro dedi ki...

sporx le ilgisi yok da, içindeki t-shirt de de istikamet istanbul yazıyor.

ne alakaysa :p

Lord Ricko Joel dedi ki...

'İSTikamet İSTanbul' tişörtü de çok manidar. :)

Kaan Kavuşan dedi ki...

İşin daha da garibi, fotoğrafın kesilmemiş olması. devlet üşenmeyecek, photoshop ile kenarları silikleştirecek... bildiğin photoshop history eraser kullanmış adamlar :)

ozdmroz dedi ki...

Fener Medyasında da böyle bir haberin çıkması ise çok manidar :) hep bizim mi dilimiz yanacak biraz da siz yanın.