Salı, Mayıs 03, 2011

Çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın!

İşçi takımı Karabükspor... Breh breh breh... Sokayım sizin işçiliğinize yavşaklar. Stad yapım aşamasında diye kapalı tribünü Fenerbahçe taraftarlarına verdiklerinden bilet fiyatını 250 lira yapmışlar. Onursuz köpekler... Bir de pişkinlikte sınır tanımamış Karabükspor yöneticisi Mustafa YOLBULAN "Trabzon maçında da duruma göre hareket edeceğiz. Eğer iddiası kalmazsa fiyatları 500 TL yapacak değiliz." demiş.

Adamın soyadından belli ne olduğu. 2 hafta önceye kadar sempati duyduğum bir takımdı Karabük ancak önce tribünlerinde Fenerbahçe aleyhine yaptıkları küfürlü tezahurat ve bayrağımızı tekmeleme girişiminin ardından bilet fiyatlarını 250 lira yapmalarıyla bir an önce düşmesini umut ettiğim takım haline geldi.

Bu fiyatların keyfi belirlenmesine göz yuman Futbol Federasyonu'nunda allah belasını versin...

İnşallah bu paraların hepsi çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıkar.

2 yorum:

hayatvefutbol dedi ki...

bugün fenerbahçe tribününden arkadaşımı aradım hem biraz takılayım dedim hemde lafyalayım maçlar üzerine.çok sinirliydi bilet fiyatları 350 milyon dedi ve maça gidemeyeceğini söyledi benim ilk tepkim hassiktir lan ordan taşak geçme benle dedim,sonra bakındım sitelere 250 milyon 250 ya,deplasmana 250..biz geçen gün inönüye 60 liraya gittik,ben edirneden deplase olmuştum yol parasını yemeğini koy 140 lira.ki bizim gittimiz maç derbiydi. karabüksporun böyle bir şey yapması hiç hoş bir durum değil..

şunuda belirtmeden geçmeyeyim,ettiğin beddua biraz ağır olmamışmı,çoluğunuz çocuğunuzdan çıksın demişsin,bence bu kelime biraz ağır olmuş...

ama bir galatasaraylı olarak fenerbahçe yada başka takım kime yapılsa bu durumu protesto ederdim izninle blogumda paylaşacağım yazını..

TribunselSevda dedi ki...

O maça gitmeyi hesaplayan insanların bu parayı blete verirse çoluğuna çocuğuna ne vereceğini düşündü mü Karabük yönetimi ben düşüneyim?

Tek amacı sömürmek olan bu insanlar senin benim nasıl geçindiğimizi umursuyor mu? 250 milyon dediğin Karabük'te bi aylık ev kirası.

Onlar ellerini vicdanlarına koyuyor mu ki ben beddua ederken insaflı olayım dostum?