Çarşamba, Mayıs 25, 2011

"27 milyon dolar devletten Trabzonspor'a aktı"


Devlet bakanı ve Faruk Özak, CHP'li Trabzon vekil adayına giyidircem diye inciler döşemiş... Trabzon'u savunan ve tutanlara gelsin... Biraz utanırsınız da ağzınız kapanır en azından... Belki Şenol Güneş'in Emek ve Para teoremine bir nebze olsun açıklık getirir...

1- " 27 milyon dolar Tayyip Bey'in iki dudağı arasından Trabzonspor'a aktı"

2- "Akyazı için Erdoğan Bayraktar Bey ile gittiğimizde 600 milyon lira harcanacak yerde sayın Başbakanımız dedi ki, 'En büyük stadı Trabzon'a yapacağız, 40 bin kişilik. Trabzonspor tesislerini oraya yapacağız. Erdoğan bunu çabuk bitirin'"

3- "Biz Trabzonspor'a yardım edersek Trabzonspor bize borçlu olmaz. Askerlik yaparsak vatan bize borçlu olur mu? Trabzonspor bizim için vatandır" (Fenerbahçe Cumhuriyeti'ne laf edenlere)

4- "Trabzonpor para kazansın diye bir enerji projesi ürettik. HES aldık Trabzonspor'a. 10 milyon dolar şu anda." 

5- "Trabzonspor faiz ödemeyecek ve bundan da para kazandı ve şu anda transfer için de kasasında para oldu borçlu Trabzonsporun. Bunu Trabzonspor'a yapan kim, hizmetkar Faruk Özak" 

6- "Biz maçtan sonra Trabzonspor dağılmasın, Şenol Hoca üzülmesin, Sadri Şener üzülmesin, takımdan oyuncumuz gitmesin diye belediye başkanımızla uçağı karşılamaya yolladığımız"

5 yorum:

koala dedi ki...

Alican, bunlar çevir kazı yanmasın ayakları. Sen de ben de gayet iyi biliyoruz, devletin tüm futbol kulüplerine yaptığı yardımları. Devletten Trabzon'a 26 milyon dolar aktıysa, Fenerbahçe'ye, Galatasaray'a, Beşiktaş'a 56 milyon dolar akmıştır.
Trabzon'da AKP'nin durumu felakete ilerliyor, bu açıklamalar onları kurtarmak için.
Utanılacak bir şey varsa, sadece Trabzonlular değil, sen, ben, Beşiktaşlı dostlar da utanmalı.

TribunselSevda dedi ki...

Abi ben kendi payıma düşeni alıyorum zaten. Bu kadar sportif başarıya rağmen başta Aziz Yıldırım olmak üzere birçok politikayı eleştiriyorum.

Ancak önemli olan insanların kendi payına düşeni alabiliyor mu? burda demek istediğim o...

Herkes Feneri kötü çocuk yapıyorda siktiğimin liginde tek kirli biziz geri kalan herkes tertemiz gibi gösterilmesine benim şu isyanım...

Misal yarın birgün Emenike Fener'e gelirse bu benim yüzümü kızartır ancak sabah Şenol Güneş para-emek teoremi yaptıktan sonra ve ona destek çıkanlar bu açıklamalardan sonra utanır mı? buna dikkat çekmek istiyorum

koala dedi ki...

Şenol Güneş'in para-emek tespiti iki takım arasındaki uçurumdan kaynaklanıyor. Fenerbahçe'nin değerine bir bak bir de Trabzon'un değerine bak. Ne kadar alıyor bu futbolcular, bedelleri nelerdir v.s v.s.
Ben oradaki emek kelimesinin özel bir gönderme olduğunu düşünmüyorum. Kaldı ki, hadi diyelim sadece Trabzon'a gönderildi bu para. 27 milyon dolar futbolda nedir artık Alican, para mıdır?
Herkese bir şeyler peşkeş çekiliyor, çünkü futbol kitlelerin afyonu olarak kullanılıyor. Bunun üstünden geçmeye gerek yok sanırım.
Herkes bu kirli oyunun içinde ve herkes payına düşeni almalı

TribunselSevda dedi ki...

Abi Şenol Güneş böyle dedi diye ne yapalım para mı vermeyelim adamlara? Tamam daha fazla kaynağımız olabilir ama bu oyuncularımızın sahada emek vermediğinin göstergesimidir? Trabzonlular emek verdi Fenerliler para için oynadı mantığı ne kadar hakkaniyetli bir görüştür?

27 Milyon doları para olara görüp görmemekten öte hep ezilen çocuğu oynayanların aslında o kadar masum olmadıklarını göstermektir amaç... Ki bu 27 sadece söylenen kısım... bunun örtülü ödeneği de var...

Katılıyorum abi herkes bu kirli oyunun içinde... İşte bu yüzden diyorum ki kimse diğerine "tü kaka deme hakkını elinde bulundurmasın" En önemlisi buna destek çıkılmasın...

Bugün Trabzon şampiyon olsa Şenol güneş'in yaptığını Şekip Mosturoğlu yapacaktı. Daha önce olduğu gibi..

Ama tek söylemek istediğim bu kirlenmişliğin içinde sadece Fenerbahçe'nin çıban başı olarak gösterilmesi ve diğerlerinin tek amacının aslında Türk futbolunu yüceltmek olduğunun göstermek olması.

İnşallah anlatabildim derdimi abi :)

koala dedi ki...

Niye anlamayayım :)
Haklısın da pek çok noktada ama sizdeki temel sorun tavırdan kaynaklanıyor. Sen bile "Kadıköy bir ülkedir, Fenerbahçe ise milli takım" diyorsun. Tavırdan kastım bu. Siz yırtınsanız da bu sistemin en sağlam bileşenlerinden birisiniz. Ve öyle iddia ettiğiniz gibi de, tek filan değilsiniz. Pek çok şekilde destekleniyorsunuz ve büyük destekler bunlar.
Sadece şunu düşün: Şampiyonun belli olmasına iki maç var ve Trabzonsporlu bir başbakan, o kulübün başkanı ve kaptanını kabul ediyor. Ne düşünürsün, ne söylersin?