Cumartesi, Nisan 30, 2011

Pele, Milan'ın transferine taş koydu!



Uzun süredir medyayı meşgul eden ve yeni "Kaka" olarak lanse edilen Brezilyalı futbolcu Ganso, büyük ölçü'de Milan ile anlaştı. Çocukluğundan beri İtalya'da forma giymeyi hayal ettiğini söyleyen Santoslu oyuncu Ganso, ezeli rakipleri Corinthias'a ise "bunun mümkünatı yok" cevabını vermiş.


Milanlı yöneticiler de, "21 yaşındaki genç yeteneği kaptık" triplerindeler ancak gel gelelim Pele faktörü devreye girmiş durumda. Geçtiğimiz günlerde Brezilya'da bir radyoya açıklamalar yapan Pele, "Geçen sezon Chelsea Neymar'ı transfer etmek istedi. Ben Neymar ile kısa bir görüşme yapıp onun gitmesine engel oldum. Ve sonuçta adını şimdi daha iyi duyurdu. Ganso ile de konuşucam ve umarım onu Santos'ta kalmaya ikna edebiliim.  Onun için en iyi yer burasıdır" demiş.


Avrupa'da hiç futbol oynanamamış olan Pele'nin bu transfere neden taş koyduğunu anlamak güç. Açıkçası futbolcunun gelişmesini mi amaçlıyor yoksa 18 yıl formasını giydiği Santos kulübünün böyle bir yıldızı elinden kaçırmasını mı istemiyor anlamadım. Yoksa ben mi fazla fesatım?

Hiç yorum yok: