Pazartesi, Nisan 18, 2011

İmamın 5-10 bin genci...


Antalya'nın Etiler ilçesi muhtarı Mehmet Öztürk, 2 yıldır çalışmayan üstgeçidin yürüyen merdivenlerinin çalışması için imam getirdi.

Şu görüntülerin ardından o kadar çok şey söylemek isterdim ki. Ama aklımda şu an İETT otobüs şoförünün, kız arkadaşını gece yurda bırakmak isteyen gence "Burası sex yapma yeri değil" diyerek çifti otobüsten indirmesi var.

Bende okuldan geç çıkan kız arkadaşımı bazen alıyorum ve o saatte tek kalmaması için eşlik ediyorum. Keşke bi gün bi şoför banada böyle bir şey söylese. Otobüsleri balık istifi doldurmayı bilen, insanları üst üste taşırken namus şeref akıllarına gelmeyen adamlar, bir genç kız arkadaşına sarıldı diye söylediği lafa bakar mısınız?

Bir de Erdoğan YGS Şifre olayları sonrası Taksim'de yürüyüş yapan gençleri hedef alarak, "Bende karşılarına 5-10 bin genç çıkartırım ama gerilim sevmiyorum" demiş. Bak şimdi rahatladık. Gerilim sevse hapı yutmuştuk. Ne yapıyor acaba? Akp Gençlik Kolları üyesi çocuklara askeri eğitim falan mı veriyor?

Geçtiğimiz haftalarda Fransa'ya gidip, "Seçim barajını size soracak değiliz. Ona halkımızla beraber biz karar veririz" diye atarlanmış. Çok ilginç. Peki o zaman demezler mi, "Neden öğrencilerin rektör seçimlerinde seçtiği hocayı değil de, 3. olanı atıyorsunuz?" diye? 


Hiç yorum yok: