Çarşamba, Mart 30, 2011

İşte "özgürlük" budur!


Selçuk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Hukuku Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Orhan Çeker’in, ’dekolte giyinen kadının tecavüzle karşılaşmasının sürpriz olmayacağı’ yönündeki sözleri hakkında başlattığı inceleme sonuçlandı. YÖK, açıklamayı ’akademik ifade özgürlü’ olarak değerledirip, herhangi bir suç unsuru bulunmadığından Prof. Dr. Çeker hakkında soruşturma açılmasına gerek olmadığına karar verdi.

Biraz evvel yukarda gördüğünüz açıklamayı okudum. İçimden de dedim ki; "Ben şimdi 'Orhan Çeker'in karısı beni tahrik etti' diyip kadına tecavüz etsem nasıl bir özgürlüğe girer?" Sizce nasıl bir özgürlük kapsamına dahil ederler beni?

Bugün bunu diyorlarsa, yarın bizim eşimize, dostumuza "beni tahrik etti" diye tecavüz veya taciz edenleri de haklı bulur bu adamlar. Bir de tecavüz suçundan yargılananlar için idam falan çıkarıcaklarmış. Bunlar o idamı çıkarsınlar ilk işleri ne kadar solcu varsa 1972'de olduğu gibi saçma sapan sebeplerle idam istemiyle yargılanacak.

2 yorum:

Ozan dedi ki...

aslında alıştık artık garip gelmemesi lazım sızmadıkları yer kalmadı aksi olsaydı şaşırırdık ama aksi olması içinde gündemden düşmemesi gerekir di balık hafızalı toplumuz işte tepki gösterilicek şeyler böyle unutulur gider.

pınar dedi ki...

Küçücük çocuklara tecavüz edip öldüren sapık neden tahrik olmuşta yapmış acaba.Bir özgürlük türküsüdür tutturmuşlar ama nedense bi biz göremiyoruz o özgürlüğü...