Cumartesi, Şubat 26, 2011

Çakma dünya kulübü

Sene 2009... Beşiktaş'ın Fulya tesislerinin ana karargahı diyebileceğimiz "Şan Ökten Kamp Tesisi". Fulya'nın benim için ayrı bir yeri var. Bu yazıyı da o yüzden yazıyorum zaten yoksa bir F.Bahçeli olarak fazla ilgileneceğim konu değil.

Benim spora başladığım yerdir Fulya tesisleri. Oranın ilk yıkılmaya bayladığı dönemlerde içimden bir parça kopmuştu sanki. Orda ki anıların hepsi hafızalarımızda kalıcak artık.

Konuya gelecek olursak, yukardaki fotoğraf 2009 yılında çekildi. Ana karargah diye nitelendirdiğimiz yerin halini görüyorsunuz. Aşağıdaki fotoğrafları da ben geçen hafta çektim. Sene 2011... Yıldırım Demirören "Beşiktaş'ı dünya izliyor" diye dursun. Siz Beşiktaş kulübünün geleceğinin konteynırların içinde soyunup,giyindiğine şahitlik edin...




Böyle mi dünya kulübü olunuyor ?

Fotoğraflar tarafımdan çekildi. İzinsiz kullanmayınız.

2 yorum:

liseacik dedi ki...

çakma galaktikos dediğimiz zaman alındılar bir de

CİMBOMTÜRK dedi ki...

4 Potekizli almakla kendini dünya kulübü olduğunu ilan edenler çabuk unuttu Liverpool günlerini,bizleri rezil ettiği günleri.Beşiktaş zaten her manada çabuk gaza gelen bir camia.Daha Sinan Engin'in 2.devre başlamadan 17'de 17 yapacak bu takım şampiyon olacak dediğini.Yalnız Beşiktaş'ın hali gerçekten içler acısı.Şimdi Demirören var da iyi gibi görünüyor mali anlamda.Bu adam gittiği zaman,2016 kriterleride devreye girdiğinde hali daha da vahim olacak.