Salı, Şubat 08, 2011

Biz de çok iyi basarız Serdal(r)cım!

Geçen hafta ligde yaşanan hakem hatalarının faturası F.Bahçe'ye kesildi. Nedeni herkesin puan kaybettiği haftada bizim galip gelmemizdi zannedersem !?

Aksi halde ne olabilirdi ki başka ? Sadri Şener dün arkasına 1 gün önce açıklama yapan Serdal(r)'ı alıp "Biz hakem odası basmadık, Feneri yensek dağılırlardı" tarzında açıklamalarda bulunmuş. e yenseydin o zaman güzel adam. Niye yenemedin ? 2 hafta önce göte-parmak olduğun Aziz Yıldırım'ın hakem odasını basması üst üste 2-3 hafta puan kaybedince mi aklına geliyor ? Yoksa herkes sallıyor, "Bende birkaç kurşun sıkayım, bakarsın gökten bir elmada bize düşer" mi diyorsun ? Size bu saatten sonra gökten düşse düşse hamsi düşer Sadri başkan. Adnan-Aziz-Demirören'le takıla takıla sende o samimiyetinden uzaklaşmaya başlıyorsun.

Gelelim Fred'e... Yani Serdal(r) Adalı'ya... Küçük bey geçenlerde Karabük maçında yapılan hataları irdelemek için basın toplantısı düzenledi. Yalnız ne hikmettir ki basın toplantısında gazetecilere soruları Mete Düren sorduruyor, Serdal(r) cevaplıyordu. Yani Mete diyorki X gazeteciye " Bunu sor ", ismi lazım olmayan herifte soruyor. Bu nasıl toplantıdır çözemedim. Varsa çözen anlatsın !?

Konuşmalarına gelecek olursak, hakemi boklamaya çıktığı açıkça belli. Haklı da. Beşiktaş'ın bariz bir golü verilmedi. Bu konu üzerinden hakemin yedi ceddinin hatrını soran Adalı Karabük'ün de penaltısının verilmemesi için "O gol olur mu olmaz mı bilemeyiz" diyerek sıçmış, sıvama bölümüne geçmiştir. Madem bu kadar delikanlısın niye " Evet Karabük'ün de bir penaltısı, bir de Toraman'ın Kırmızı kartını es geçti hakem" demiyorsun ? Ardından da "Soyunma odasını en iyi biz basarız" diyerek içindeki holiganı ortaya çıkartmıştır.

Bu adamlar ağzına geleni söylesin, herkese kabadayılık taslasın, sonra tribünlerde kavga çıkınca Sporda şiddet Yasası gündeme gelsin. Gerizekalılar, siz önce her parası olan dangalağın, mafyanın yönetici olmasını engelleyin. Spor Akademilerinde Spor Yöneticiliği bölümünü bitirip, bu işin okulunu okuyanların günahı ne ?

Şimdi bu hafta Beşiktaş'ın maçına verirler Fırat Aydınus'u size güzel bir pansuman yapar olur mu ? Düdügünün topu bile Siyah - Beyaz olan hakemlerle daha huzurlu ve temiz bir lige kavuşuruz değil mi ?

2 hafta sonra kim daha iyi basıyor görücez Serdal(r) !

Not: Serdal Adalı'nın isminin sonuna (r) koyuyorum. Çünkü herife hala Serdar diyenler var, "Kim lan bu Serdal" demesinler sonra :)

7 yorum:

Murat Erdem SENGUL dedi ki...

Bildiğin danışıklı dövüş.
yere batmacalar.
gönül kazanmacalar.
gündem değiştirmeceler.
fenerbahçe 3 hafta üst üste kazanıp arkadaşlar da puan kaybedince serdal adalı çıkıp (haklı olarak) ben bu kadar para bastım ulan bu işe neden hakemler beni korumuyor korusun tarzı bir basın toplantısıyla sabrı taşan taraftarının gönlünü kazanıp o anda son 5 sezonun en iyi takımına(!) ancak en kötü puan tablosuna sahip olmanın haklı gururunu yaşıyor adalı. iticlik hat safhada. danışıklı dövüşüyorlar o anda basınla.

TribunselSevda dedi ki...

Aynen öyle usta.

azapaza dedi ki...

ahahaha harbi ben de birine benzetiyorum kime diye çıkartamıyordum bu herifi,aynı fred ya :))
biz ki basmaların ustasıyız...

Borazan dedi ki...

Alınan her oyuncunun Alex ile karşılastırılmasına artık alışmıştık ama, şimdi de her demeçte "Biz üç Aziz kadar basarız, biz beş Aziz kadar basarız" dönemine de alışma zamanı geldi anlaşılan.
Bakalım daha neler neler göreceğiz, ne demeçler, ne çatlamalar, ne yarılmalar...

Cengiz dedi ki...

Uğur Dündar'ı dinledim az önce; "Beşiktaş'taki hırçınlığı anlıyorum, o kadar transfer yaptılar, un var, yağ var, şeker var ama helva yapamıyorlar. Toraman'ın Emenike karşısınıda nasıl aciz duruma düştüğünü hep beraber izledik. O kadar yatırımdan sonra başarı gelmeyince haliyle hırçınlaşıyorlar, suçu hakemde arıyorlar" dedi. Herşeyi gayet güzel özetlemiş. Zannedersem 2 hafta sonra yine bir emzikli etkinlik yapmak çok yerinde olacak...

WarBlood dedi ki...

Ligin son haftaları yaklaştıkça bu tür söylemler her zaman artmıştır.Galatasaray'da,Fenerbahçe'de,Beşiktaş'ta yapmıştır.Hangi takım öndeyse rakipleri hakem hatalarını,fedarasyon kararlarını örnek gösterip,bir şekilde başarısızlığına teselli aramıştır.Bu hep böyle oldu,olacaktırda.Aynısını ilk devre Aziz Yıldırım ve Aykut Kocaman'da yaptı.Beşiktaş yöneticisinin söylemleriyle dalga geçmenizi bir bakıma anlarım ama kendi başkanınız ve teknik direktörünüzün de aynı yoldan geçtiğini de unutmayın ve olaya bunlar sadece Fenerbahçe'ye yapılıyormuş gibi bakmayın...

TribunselSevda dedi ki...

@Warblood

Haklısın, her zamanki teraneler bunlar. Ama ben dalga geçmedim. Sadece yaptığı açıklamadaki tutarsızlığı söyledim. Yoksa Beşiktaş'ın bariz golü verilmedi. Öte yandan hakemin kararları tam bir faciaydı. Haklılar. Ama haklılığının yanında kendilerine hiç toz kondurmamaları komik olmuş bundan bahsettim. Yoksa Aziz Yıldırım'ın da ne boklar yediğini emin ol burdan ben söylemişimdir.