Pazartesi, Ocak 17, 2011

"Polat yalakalık sınırlarını zorluyor ! "

Cumartesi günü Eskişehir'de olduğumdan dolayı Türk Telekom Arena açılışında yaşanan olayların detayını İstanbul'a döndükten sonra öğrenebildim.

Zaten açıklamalar yapılmaya devam ediyor. Erdoğan "O stadı ben yaptırdım, G.Saray'ın bir kuruşu yok" demiş. Toki'nin başkanı da baya bi bombalamış. Bunların üstüne Adnan Polat başta olmak üzere Sarı Kırmızılı camiadan birçok isim bu açıklamalara hak verip, özür dilemişler. Adnan Polat ise bu tepkiyi verenleri 300-500 kişi olarak nitelendirdi dün gece.

Galatasaraylılar adına gerçekten üzüldüm. Çünkü taraftarının ve kulübünün arkasında duramayan bir başkana sahip olmanın ne demek olduğunu iyi biliyorum. Olaylardan sonra Akp'li vekiller ve Bakan'lar Galatasaray taraftarına demediklerini bırakmadılar... Şerefsizler, nankörler, acizler, sefiller sadece aklıma gelen kısmı. Ve acıdır ki adnan Polat'ta bu sözleri kabul edip özür diliyor. Bu duruma en güzel tespiti Muharrem İnce'den geldi ; "Adnan Polat yalakalığın sınırlarını zorluyor !! ".

Tayyip Erdoğan bu stadı cebinden mi yaptırdı ? Cebinden bile yaptırsa karşılığında Seyrantepe'den 2 kat değerli arazisi olan Ali Sami Yen'i almadı mı ? Erdoğan bizim vergilerimizle stat yaptırırken aklı neredeydi ? Bu ülkede herkesin kendisini sevmek zorunda olduğunu mu düşünüyor ? G.Saraylıları tehdit ederek neyi amaçlıyor ?

Bu olayların sonrasında Galatasaraylı taraftarlardan sandıkta birşey yapacağını zannetmesemde verilen bu tepki son derece alkışlanılcak bir hareket olarak hafızalarımıza kazındı.

80 darbesinin mimarı Kenan Evren o dönemlerde stadyumda maç izlemeye geleceği zaman anons yaptırılıp gelecek tepkileri engelliyorlardı, ve lehine tezahurat yaptırıyorlardı. Yakın zamanda bunlarıda görürsek hiç şaşırmayın derim. Biz ikinci 12 Eylül dediğimizde boşuna demiyorduk.

4 yorum:

fenerlihüseyin dedi ki...

Siz hesap mı bilmiyorsunuz yoksa anti-akplilik gözünüzü mü kör ediyor ?
Ben de anti akpliyim ama seyrantepeden iki kat değerli asy arazisini verdiler ne demek ?
asy arazisi kimin ? Devletin değil mi ?
Bu süreçte ihaleye çıktı orası da , kaça satıldı ? 410 milyon tl .
Peki karşılığında yapılan stadın maliyeti ne ?
Yan unsurlarıyla birlikte 600 trilyon !
Senin olmayan araziyi sahibine devredip 600 trilyon değerinde bir tesisi bedava kullanım hakkı kazanmanın nesini savunuyorsunuz anlamıyorum.
Orada yapılan protesto haklılığı/haksızlığı falan başka bir şey .
Ama bu tepkiyi haklı göstermek adına bu yetim malı yeme / yedirme operasyonunu aklamaya çalışmak saçma.
Bir taraf yetim hakkı yiyor öbürü de o hakkı koruması gerekirken yediriyor .
ikisinin de savunulacak tarafı yok.
Tek söz söylerim ben:
Yiyin birbirinizi !

TribunselSevda dedi ki...

600 Trilyonu yeni paraya vurduğunda zaten 600 milyon ediyor. Samiyen ise 416 milyon 500 bin TL ile satılmıştır. Ayrıca G.Saray’ın TOKİ lehine üst kullanım hakkından feragat ettiği 264 dönüm arazi kalmıştır. Bu da cabasıdır.

Neymiş Erdoğan'ın dediği gibi 1 kuruşu yoktur lafı asılsızdır.

hayatvefutbol dedi ki...

sayın başbakan stada geldiğinde ıslıknacağını bilmiyormuydu,daha önce gs-hamburg maçında da ıslıklanmadı mı?,dünya basketbol şampiyonasında ıslıklanmadı mı?,aslantepeye geldiğinde de ıslıklanacağını biliyordu,ama çocukça bi şekilde stadı terketti.insanın biraz düşünmesi lazım,bu insanlar acaba beni neden her yerde ıslıklıyor diye,
teşekkürler

ozdmroz dedi ki...

Hüseyin biraz Bahçeli mantığı ile yaklaşmış.

Bu durum başka durum arkadaşlar. Ülke'nin ne kadar kötüye gittiğinin resmidir.

Mevzu yuhalanma mezusudur. Aldım verdim meselesi değildir. Mevzu akepe'nin daha da diktatörleştiğinin resmidir. Bırakın alacak verecekleri, özgürlüklerin kısıtlanmasına bakın. Para mevzusunu tayyip çıkardı biz değil.

@tribünselsevda;

Teşekkürler. Sizin gibi ezeli rakip ebedi dostlarımız var diye gururlanıyoruz. Rekabetimiz sadece saha sınırları içindedir.