Perşembe, Ocak 27, 2011

Maksat tatlı yiyelim, tatlı konuşalım (mı) ?

Bugün Samandıra'da yapılan idmana 50-60 kişilik abi ve kardeşlerimizden oluşan bir grup ziyarette bulunmuşlar. Maksat futbolculara moral vermek ve rakiplerin puan kaybettiği şu haftalarda farkı azaltıp şampiyonluk yolunda bizi taşıyacak oyunculara "yanınızdayız" mesajı vermek.


Böyle bakıldığında gayet mantıklı ve yapılması gerekenin yerine getirildiği düşüncesi kafanızda oluşur. Ancak bunun öncesi ve daha da gerilere gittiğimiz de bu ne perhiz, bu ne domates çorbası demeniz içten bile değil. Takım ligin ilk yarısını rezalet top oynayarak kapatmış, oyuncular ise ikinci yarı için büyük sözler sarfederek hazırlıkların çok iyi geçtiğini, çok farklı bir takım olduklarını söylemeye başlamıştı. Yeni Malatya şokunun ardından Samsun maçı artık taraftarın doruk noktasına ulaştığı yer olarak gösterilirken oyuncular aslında hiçte böyle düşünmüyordu. Her basın toplantısında inatla çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerinden bahsediyorlardı.


Samsun maçında gene o çok iyi hazırlanan takım sahada olmayınca taraftar da isyan etmiş ve tepkisini dile getirmişti. Ancak kaleci Volkan taraftara saha içinden küfürler yağdırarak, maçtan bir gün sonra ki basın toplantısında da " ben bilmem kaç yıldır burdayım dibi de gördüm, tavanıda taraftar yeter ki sussun" vs zırvalıklarıyla hesapta takıma sahip çıkıyordu. Biz de Volkan'ın ilk kaleye geçtiği yıllarda ki yediği golleri de, sonrasında kendini geliştirip kurtardığı maçlarıda iyi biliyoruz. Ve yine biz onu saçlarına jöle sürdüğü için yerden yere vurup, yeri geldimi sahip çıkmasınıda iyi biliyoruz. Bu demek oluyor ki Volkan bize ne yapıp, ne yapmayacağımızı öğreteceğine sahada arkadaşlarının oynadığı topa bir baksın.


Samsun maçında taraftar tepki verdi ve ardından Gençlerbirliği maçında da tepkilerin süreceği söylendi. Bugün sabah işe gelip haberleri okuduğumda bir grup taraftarın idmana gelerek oyunculara baklava yedirdiğini ve resimler çekildiğini yazıyor. Resim yok. Dedim gene yönetim yanlısı bir kaç grubun işidir. Merak ettim Ajans'ta resim vardır diye girdim ki girmez olaydım. 1 hafta önce takımı protesto ediyor diye taraftarına küfür eden Volkan'a abilerimiz elleriyle baklava ikram ediyorlar. Ruhsuz diye demediklerini bırakmadıkları futbolculara (ki dibine haklılar) neyin moralini olduğunu anlamadığım bir ziyarette bulunuyorlar.


Ben gerçekten neyin morali olduğunu anlamadım bu ziyaretin, anlayan varsa açıklasın lütfen. 


Ve ardından yarın Gençlerbirliği maçına değil, basket maçına organizasyon düzenleneceği açıklanmış.  Mükemmel yerinde bir karar ama bir arkadaşımında uyarısıyla geçen sene FB-GS bayan voleybol maçına gidilmeyip, Fenerbahçe-Altay kupa maçına gidildiğini hatırladım.


Benim diyeceğim bu kadar. Boşlukları siz doldurun artık..!
Baklayı biz yedikte haberimiz yok, ölmüşüz ağlayanımız yok !

Hiç yorum yok: