Perşembe, Ocak 06, 2011

Şimdi Mi Aklınıza Geldi Metin Oktay ?


Haddim olmayarak bu Kazım transferi hakkında bir kaç kelam edeceğim. Bir önceki yazımda değerlendirmemi yaptım ancak bazı şeylerin abartıya kaçması, gerek Kazım'ı sevmem, gereksede eski bir Fenerli futbolcu olmasından dolayı kendimi bişeyler söylemek zorunda kaldığımı hissettirdi.

Bilindiği gibi ultrAslan Kazım transferi ardından sert bir açıklama yaptı. Metin Oktay'lar falan havada uçuşuyordu. Evet Kazım çok sıkıntılı bir oyuncu, yaptığı olaylar ortada. Ancak şimdi kalkıp destek verdiğiniz Hagi futbolculuk döneminde çok mu kusursuz biriydi. Hakemlerin suratına tüküren, ayağına basan, rakip oyunculara karşı her türlü çirkefliği yapan bu adam değilmiydi ? Millete hırsız diye iftira atan değilmiydi bu Hagi ? O üçlü çektirdiğiniz Sabri'nin sahadaki binbir pislik hareketini kabullenip zevk alırken aklınıza Metin Oktay gelmiyor mu ?


Sabri o hareketleri çok büyük Galatasaray'lı olduğu için mi yapıyor sanıyorsunuz ? Emre'nin boğazına sarıldı ya Metin Oktay'dan da değerli hale geldi.  Kazım TT Arena'daki Fenerbahçe maçında olası bir kavgada bizim oyunculardan birisine saldırsa en büyük Galatasaray'lı o olur değil mi ?

Neymiş Kazım o formaya yakışmıyormuş, tepki verip giydirilmemeliymiş, ulan Ayhan kaç yıldır bu takımda ? Bu herif çok mu yakışıyordu da yıllardır sesiniz soluğunuz çıkmıyordu ?

Anlarım olaylı adamdır, istemeyebilirsiniz hak veririm. Ancak kalkıpta şöyle yaparız, böyle yaparızla olmuyor işte...

13 yorum:

ozdmroz dedi ki...

Bence saçmalamışsın hocam. Ne alaka yani Hagi hakeme tükürmüşse. Adamı sanki her maç birini .ikiyormuş gibi yazmışsın. Hagi'nin futbolculuk kariyerinde yaptıkları ortada.

Sabri'ye gelince evet futbolcudan çok taraftar gibi. Ama hangi takımda yok allaasen. Senin doğuştan fenerli Emre'n değil mi Milli maçta adamın peşinden koşturan. Şeref trübüne önünde "NAaaaah" çeken.

Yani eleştirirken mantıklı olmak lazım. Yanlış anlama dediklerimi ama öyle be hocam...

TribunselSevda dedi ki...

Hagi'nin kariyerine laf etmedim ki zaten. Çünkü kimse Kazım'ı kariyeriyle beğenmemezlik yapmıyor, yaptığı olaylarla ve karaktersizliğiyle dışlayıp istemiyor. Bende diyorum ki Kazım'a gelene kadar takımın içi karaktersiz adamlarla dolu zaten, yıllardır bunları defedememişsiniz şimdi Kazım'a bu denli yüklenmek rüzgardan ibarettir diyorum. Yanı Hagi'yi yetenekleri ve başarısıyla değil sahadaki davranışlarıyla yargıladığımızda Kazım'dan farkı ne ?

Emre'yi savunduğumu göremedim yazımda neden ordan dem vurdun anlamadım.

bss dedi ki...

bak olayı taraflı noktasından bile yakalayamıyorsun,direk yetersiz bilgin ile kabaca eleştiriyorsun, afedersin ama blog yazmak insanlara hitap etmek dar bir bakış açısıyla bu kadar kolay olmamalı.
bana bu yazdığın oyuncuların saha dışında kazımın karıştığı gibi bi olaya karıştıklarından bahsedermisin?veya serdar özkanın karıştığı gibi bi olaya?

oraya haginin fotoğrafını koyup işin içine hagiyi katabiliyorsun,ve kazıma yapılan muamele neden hagiye yapılmadı gibi bişeyler yazabiliyorsun,öncelikle herkezin ahlakının metin oktay gibi olmasına imkan yok!!ki 10 un bile yılmazın tekmelerine dayanamayip kırmızı kart görmüşlüğü vardır.asıl bilmediğin 10 u 10 yapanın,maçın son dakikasına kadar mücadeleden vazgeçmemesi,sadece klübünü düşünmesi hatta bu aşkından,eşinden bile vazgeçmesidir.güzel ahlakı ise onu farklı yapan etkenlerden biridir sadece.kazım ne zaman saha içinde formasının hakkını hagi kadar verdide,hagi ile kazımı yan yana koyabiliyorsun ve galatasaray ın kazıma tepki gösterip hagiye tepki göstermemesine şaşırabiliyorsun?

p.s.
örnek olarak sabri ile emre b. arasındaki koyduğun fotoğraflardada olaylar saha içinde gerçekleşirken olayın aslında gene emrenin küfür etmesinden kaynaklanan gerilmeleri gösteridiğini sende bende biliyoruz,eğer emre biraz erkek olsa,sabrinin anasına bacısına küfür etmek yerine yumruğu suratının ortasına çakar kırmızı kartı görürdü ama onda o kaba et olmadığından,ancak rakip oyuncuyu faul yediğinde gider küfürleriyle tahrik eder.

bss dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
TribunselSevda dedi ki...

Emre'nin Sabri'nin anasına bacısına küfür ettiğine dair ne gibi bir kanıtın var merak ettim doğrusu.

Üstte yazdım, burayada yazıyım anlaşılmadıysa. Ben Hagi ile Kazım'ı yeteneği, hırsı vs şeyleriyle karşılaştırmadım. Karakter yapısıyla karşılaştırdım. Bunu kabullenmek zor anlıyorum sizi. Efsanemiz dediğiniz bir oyuncunun karaktersiz olması Galatasaraylıların suçu değil. Not = bu laflarımdan sonra halen hırs,yetenek vs şeyleri önüme koyacaksanız tartışmayı uzatmanın anlamı yok demektir.

Bunun dışında Siz Kazım'ı kaç maç doğru dürüst izlediniz Fenerbahçe formasıylada hırsı olmadığını ve mücadele etmediğine karar verdiniz. Bırakın adam takımınızda 4-5 maç oynasında öyle vurun adama. Bu adama ne şans verildide maç kurtaramadı deniliyor ?

Tekrarlıyorum, istemeyebilirsiniz hak veririm ama önce takımınızın içindekileri halledin.

Asla herşeyi çok iyi bildiğimi iddia etmedim, kendi düşüncelerimi aktarıyorum bu platformda. İnsanların işlerine gelecek şeyleri yazmak için açmadım o yüzden beğenmesenizde fikirlerimi aktarmaya devam edeceğim.

teşekkürler.

DunqeoN dedi ki...

uanın açıklaması, sırf yönetime sokuşturmak için yapılmış sanki. Dertleri kazımla değil, yönetimle..

bss dedi ki...

bak arkadaşım yazdığım yorumu okumamışsın bile aslında okusan hırsdan,yetenekden,futboldan bahsetmediğimi anlarsın.KAZIMIN ISTENMEMESI SAHA DIŞI KARAKTERI,SERDAR ÖZKANIN ISTENMEMESI SAHA DIŞI KARAKTERI YAPTIKLARIDIR!!!! haginin saha dışı yaptığı bi karaktersizliği SOYLERMISIN?? SAHA ICINDE FUTBOLCULARIN GÖSTERDIĞI KARAKTERLERINI KIMSE YADIRGAYAMAZ!!HELE FENERBAHÇELİLER HİÇ SORGULAMAMALI(sondajcı bilica,dövüşçü lugano,topu götüyle tutan volkan,küfürbaz kasap emre,gol sevinci ağlama olan baroni gibi topçulara sahipken)
Efsanemiz dediğimiz oyuncuyu karaktersiz görmenizin sebebi,en büyük rakibinizin bazı başarılarıyla size fark atmasında en büyük etkeni oynamışlığından,kaynaklanan bir kuyruk acısı.
Commandante alex pankartı bu bakış açısının ürünüdür.

Bir Galatasaraylı olarak işime gelicek şeyler okumak için galatasary hakkında yzan 20 tane blog var onları okurdum burada tartışmazdık zaten.

Aslında gerçekten fikirleriniz beni ilgilendirmiyor ben sadece bu platformun sahibinin,yazarının, yazılarını,kuyruk acısıyla çekememezlikle, ve bir hınçla yazdığını kanıtlamak istiyorum.bunda da başarılı olduğumu düşünüyorum.

saygılarımla.

TribunselSevda dedi ki...

"... kuyruk acısıyla çekememezlikle, ve bir hınçla yazdığını kanıtlamak istiyorum.bunda da başarılı olduğumu düşünüyorum."

Haklısın, Kazım'ı transfer etmeniz öyle bir kuyruk acısı bıraktıki bende anlatamam.

Saygı bizden.

bss dedi ki...

bi önceki yorumuma cevap vermen gereken 3 tane soru vardı,yorumumla ilgili bir yazı yazmak ve tartışmayı sağlıklı bir şekilde sürdürmek yerine ; başka bi yere çekmeye çalışıyorsun konuyu.

"... kuyruk acısıyla çekememezlikle, ve bir hınçla yazdığını kanıtlamak istiyorum.bunda da başarılı olduğumu düşünüyorum."

bu yorumumda 2. yorumuna istinaden EFSANEMIZI KARAKTERSIZ OLARAK ADLANDIRMANla alakalı söylemiştim sen ise ;

''Haklısın, Kazım'ı transfer etmeniz öyle bir kuyruk acısı bıraktıki bende anlatamam.''

aklın direk yazına gitti herhalde olsun,yazdığın yorumu unuttun.halbuki ben asıl düşüncelerini ve demek istediklerini,edepli yazından değil yaptığın edepsiz yorumlardan anlıyorum.

saygılarımla.

TribunselSevda dedi ki...

Hagi'nin sadece sahadaki karaktersiz yapısından bahsettiğimi 3 yorumum + yazımda belirtmişken ekstra bir daha yazmaya gerek duymadım. Saha dışındaki karakterleriyle ilgili bir karşılaştırma yaptığımı hatırlamıyorum.

Ben gerek yazılarımda, gerekse yorumlarımda yeteri kadar edepliyimdir. Beğnmesenizde gelip yazımı okuduysanız buna değer veririm. Ancak gerçekliği olmadığı halde çekememezlik ve kuyruk acısı tarzı terimlerle karşı karşıya kalıyorsam buna göre cevap veririm.

Ben neden Hagi'yi, kazandığınız başarıları, Kazım'ı transfer edişinizi çekemiyim anlamadım. Galatasaray'ın kazandığı Avrupa başarılarını kıskanmayacak kadar Türk, saydığınız futbolcularımıza o formayı yakıştırmayacak kadar Fenerbahçeliyim.

Bana karşı yaptığınız bu tanımları beni tanımamanıza veriyorum.

TribunselSevda dedi ki...

Ayrıca bütün yazı içerisinden bir tek Hagi'yi cımbızla alıp beni bilgisiz ve çekemez olarak lanse etmeniz çok garip. Oysa başka şeylerde var yazıda...

bss dedi ki...

''Ben Hagi ile Kazım'ı yeteneği, hırsı vs şeyleriyle karşılaştırmadım. Karakter yapısıyla karşılaştırdım. Bunu kabullenmek zor anlıyorum sizi. Efsanemiz dediğiniz bir oyuncunun karaktersiz olması Galatasaraylıların suçu değil''

yalnız bu yorumunuzla,son yazdığınız güzel yorumunuz çok tezat kalmakta.

1-)kazım la haginin karakterleri karşılaştırılamıycak farklılıktadır.

2-)konu metin oktayla kıyaslamaksa hagiyi,(ki yanlışınız burada) metin oktayı insanlar(galatasaraylılar) saha içindeki duruşundan çok saha içindeki mücadelesinden sever,saha dışındaki galatasaray bağlılığından sever.ve bunlar hagide var olan etmenler(bu yüzden fatih terimin gelmediği yere hagi hemen antrenör olarak buhranın içine gelmiştir).aslında sizin metin oktayı bilmemenizden kaynaklanarak,metin oktay duruşunu saha içindeki hakeme olan saygı olduğunu düşünüyorsunuz,ve hagiyle kıyaslayarak hani nerde duruşunuz diyebiliyorsun.


bende fenerbahçenin sevillaya 2. golü attığında boğazıım yırtılırcasına bağıracak kadar futbolu seviyorum.o yüzden bende karşımdaki fenerbahçeli arkadaşlarıma,kardeşlerime hep rakip olarak hitap etmişimdir,düşmanım olarak değil.

benim size karşı yaptığım tanımlar tamamiyle sizin 2. ve 3. yorumunuzdan kaynaklanmaktadır.tezatlık olduğunu düşündüğümdendir tamamiyle.hatta sizinle u17 maçı sonrası bütün galatasaray taraftarını hedef aldığınızı düşündüğüm bir yazınızın altınada yazdığımda aslında hedefinizin bütün taraftarlar olamdığı,antu.com zeka seviyesinde bir blog olmadığını anlamıştım ve galatasaraylı olarak fenerbahçe blogunu okumayı devam etmiştim.

kırıcı ithamlarda bulunduysam özür dilerim.insan psikolojisi işte ne kadar kuvvetlendirsende rakibin olunca her sefernde bir art niyet arıyor insan.


hayırlı akşamlar efendim.

TribunselSevda dedi ki...

Yorumlar için teşekkürler, bende yanlış birşey söylediysem kusura kalma. İyi akşamlar.