Cumartesi, Ocak 08, 2011

Fenerbahçe Yalakası Türk Medyası !

Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız
Gerek Galatasaray, gerekse de Beşiktaş taraftarlarının çoğu medya kuruluşlarının Fenerbahçe yanlısı haber yaptığını iddia ederler. Bunun da Aziz Yıldırım baskısıyla oluştuğunu ve korkularından olduğunu söylerler. Evet basın Aziz Yıldırım'dan çekiniyor, ancak bu durum Fenerbahçe'nin lehine değil aksine daha da fazla aleyhinde haberler yapılmasına yol açıyor.


Yukardaki resim Milliyet'in fotoğraf arşivinde yer alıyor. Geçen sezonun son maçında şampiyon olduğumuzu sanıp sahanın içine giren taraftarların resimlerinin olduğu bir albüm. Ancak bir terslik var adres çubuğunda. Fotoğrafların olduğu albümün adı " Girin lan içeri şerefsizler" olarak yapılmış. Sahiden basın Fenerbahçe'yi ve Fenerbahçelileri ne kadar koruyor değil mi ?


Bir başka konuda 2010 yılının son derbisi olan Fenerbahçe Ülker-Galatasaray Cafe Crown maçından bir sahne. Karşılaşmayı izleyenler çok iyi tespit etmişlerdir ki, mücadelenin yorumculuğunu yapan kişinin maçı sanki Gs Tv'de anlatıyormuş gibi bir havası vardı. Ve nitekim bütün maç boyunca o içinde bastırdığı Galatasaraylılık duygusunu saha içinde bir karışıklık yaşandığı anda daha fazla tutamayıp ortaya çıkartmıştı. Spormax'de yayınlanan maçı Gs Tv'de izlesek bu kadar taraflı bir yorumculukla anlatamazlardı açıkçası.





 

5 yorum:

hayatvefutbol dedi ki...

:) sporun güzel yanıda bu,ntvspor'un taraflı yanına hiç değinmicem,rıdvan dilmen'in yorumlarına.galatasaray taraftarlarının twitırda ve reel hayatta ntvspor'a boykot uyguladığından haberin vardır,bu mevzu uzar gider,medya da galatasarlısıda var fenerliside beşiktaşlısıda,ispanya da olduğu gibi katalan ve madrid medyası,italyada da,arjantinde de olduğu gibi dünyanın her yerinde var bu

TribunselSevda dedi ki...

Ya dediğinden yana hiç bir sıkıntım yok. Sonuçta biz Fenerbahçeliysek birileri de Galatasaraylı, Beşiktaşlı ve diğer takımların taraftarı olacak. Ancak bu rekabetin seviyesi çok önemli. Rıdvan'a o kadar karalama yapılır, ama bir kez olsun ne Gs'lilere, ne Bjk'lilere karşı terbiyesiz tavır takınmamıştır. İlk resimdeki "Şerefsizler" kelimesinedir benim tepkim.

bss dedi ki...

eet milliyetin böyle bişey yapması yanlış,her ne olursa olsun seviye olması lazım,bu ercan saatçi içinde geçerli.rekabet güzeldir,ama düşmanlık boyutuna taşımamak lazım.sonucunda hayatvefutbol kardeşimizin dediği gibi,taraflı basın ispanyada var,bence güzel bir oluşum,insanlar kendi bölgesel gazetelerini okuyorlar,oradan bilgi alıyorlar.bizimki gibi gizli değil,adice okuyucu kaybetmemek için renklerini belli etmiyorlar.türk spor basını,genel olarak türk basını yazılı ve görsel olarak çok kötü bir durumda,güvenilirlik '' - '' ere düşmüş.ben mesela sadece blog okuyarak haberdar oluyorum çoğu olaydan.
bunun yanında gs-fb basketbol maçını izleyemedim spiker hakkında pek bi yorum yapmak istemiyorum ama her haftasonu melih şendilde galatasaraylı olarak beni çileden çıkartmakta,ortak bölgenin çalışanları kesinlikle tarafsız olmalı.spormax içinde,ligtv içinde geçerli bu dediklerim.

grkmgrsy dedi ki...

2.videoda Çetin Yılmaz'ın art niyetli olduğunu düşünmüyorum maçı tvden seyrettim,fb'nin hocası sık sık abartılı tepkiler verince tam da önlerinde olan bir olaya sitem etti.Belki Oktay Mahmudi için deseydi bu sözleri bende böyle anlayabilirdim,bilemiyorum.Ama dediğim art niyet olduğunu sanmıyorum..

TribunselSevda dedi ki...

@grkmsry

Abartılı itiraz etti çünkü bir pozisyon önce hakem önündeki bariz faulü çalmadı. Orda faul verse belki bizim hoca aşırı tepkili olmayacak, teknik faul almayacak ve fark birden 7 sayıya çıkmayacaktı. Çetin Yılmaz önündeki monitörden Spahija'nın haklı olduğunu görmesine rağmen "ne diyo bu adam" diye tepki veriyor.