Salı, Ocak 04, 2011

Cimboma "Kazım" Lazım(mış)

Bu adamın Fenerbahçe'den gidişine sanırım birtek ben üzülüyorum an itibariyle... Fenerbahçeliler bayram, Galatasaraylılar ise yas tutuyor adeta bu transfer sonrası.

Kazım 2007 yılında Sheffield'dan gelmişti Fenerbahçe'ye ve değeri 5 milyon Avro'ydu. İlk geldiğinde İngiltere'de ki falsolu ortaları ve Chelsea'ye attığı gol ile tanımıştık onu. Ardından rahat tavırları ve laubalilikleriyle cıvıtsada benim gönlümde hep 10 numara futbolcu olarak kalacak. Sergilediği davranışlar ve karıştığı olaylar sonrası futbolunun gözardı edilip "yeteneksiz" kategorisine koymak insafsızlık olur. Bu adam yetenekli, ama futbolcu karakteri yok sahada. Aziz Yıldırım bile bunu adam edemediyse Adnan Polat'lar, Hagi'ler bu herife vız gelir. 

Transferde kafama takılan 2 soru işareti kaldı, hatta 3... Birincisi Kazım yaptığı açıklamalarda banko oynayacağı bir kulübe gitmek istediğini söylüyordu. Galatasaray'da nasıl banko oynayacak merak ettim. Sarı Kırmızılı yönetim ne gibi vaadlerde bulundu acaba. 

İkincisi Adnan Polat Keita'yı disiplinsiz ve sahada yaptığı yanlış hareketlerden dolayı gönderdiklerini söylemişti. Merak ediyorum Kazım'ı dövmeleri güzel diye mi aldınız ?

Üçüncüsü ise Fenerbahçe yönetimine, Kazım 5 kuruş para kazanmadan gönderilecek futbolcu mu? Mayıs 2011'de bitiyordu sözleşmesi. Madem sana para kazandırmadan gidecek bırak kadro dışı Mayıs'tan sonra napıyosa yapsın. Enteresan.

Ne diyelim artık hayırlı mı hayırsız mı ilerleyen günler gösterecek ama Galatasaraylı arkadaşların erken karar vermemelerini tavsiye ederim.

Onun dışında Alex'in doğum gününde çekildiğimiz resmi saklicam adamım !

2 yorum:

MMRKML dedi ki...

Alacaklarına karşılık bırakmış olabilir yönetim. Zararın neresinden dönülürse kardır hesabı.

Hakan dedi ki...

Bir GS lı olarak mutlu eden bir yazı oldu:)