Cuma, Ocak 28, 2011

Ben utandım, ya futbolcular ?




Dün akşam herkes Sinan Erdem'deyken biz Kadıköy'deydik. Bende gitmek isterdim baskekbol maçına fakat şartlar bizi futbol maçına gitmeye zorladı.  Saat 7'de yerimi almıştım tribünde ki. Sayılı insan ve sahadaki G.Birliği kalecisi Serdar'dan başka kimse yoktu henüz.


Hayatımda ilk kez bir maçta Kadıköy'ü böylesine boş görüyordum. Bırakın stadı, etrafında bile insana raztlamak mümkün değildi. Tamam basket maçı varda bütün İstanbul oraya gidecek değildi ya !? Dün mükemmel bir tepki verildi belkide, tabii anlayana ! Saraçoğlunu bu şekilde gördüğüm için ben utandım, merak ediyorum futbolcular utanmış mıdır ? Hiç sanmıyourm ! Oynadıkları futboldan bahsetmiyorum bile. Caner'in gereksiz yere gördüğü kırmızı karttan tutun, sahayı terk ederken taraftara yaptığı el-kol hareketi ve Aykut'un ona olan bakışını görmeniz gerekti. Özer hala geziniyor, Bilica hala kademe hatası yapıyor. Dün sahada bir tek Bekir birşeyler yapmaya çalışıyordu. onun haricinde Stoch gene dengesiz deparlarıyla daha 1. adamı çalımlayamadan topu kaybetmeye, Cristian ise rakip oyuncunun peşinden koşmamaya devam ediyor. Şöyle bir maçta bile bu denli ruhsuz oynadıktan sonra bu adamlarla şampiyonluk yolunda ne kadar iddialı olubilir diye düşünmedim değil.






Hızlıca eve gidip basket maçının son periyoduna yetiştim. Tek periyot izleyip, tüm maçı izlemişcesine heyecanlı ve stresli dakikalar geçirdim. Çok rahat girebeleceğimiz son 2 dakikaya basit hatalar ve hücumları değerlendirememe nedeniyle sıkıntılı bir şekilde girdik. Son saniyede Emir'in üst üste yaptığı iki blok ise maça nokta koyan hareketlerdi. Ömer başta olmak üzere takımda ki herkesin hırs ve inancıyla bu sene durdurak bilmeden gidiyor Erkek basket takımı. Daha geleli 1 ay bile olmayan Jasi'nin yüzündeki kazanma isteği o kadar belli oluyor ki, şimdi siz olsanız basket maçına mı gidersin, futbola mı ???




Dün o salonu dolduran herkesin yüreğine sağlık. Formanın hakkını verenler yalnız kalmadı !



Hiç yorum yok: