Perşembe, Aralık 16, 2010

Bir Nefes Daha...

Keşke oturup beste yazmak kadar kolay olsaydı, sana karşı içimdekileri tarif etmek...
Tribünde bağırıp çağırdığım gibi, haykırabilsem yüzüne, seni ne kadar çok sevdiğimi...

Aşk sigara gibidir. İçine çektiğin duman seni öldürür ama sen çekmeye devam edersin. Sana zarar verdiğini, ciğerlerini kapladığını hissedersin ama vazgeçemezsin. Tutulmuşsundur bir kere, bağımlısı olmuşsundur. Belki çocuk yaşta başlarsın bu merete, belki 30'unda... Öyle ya da böyle başlarsın. Aynı aşk gibi işte... 50'ne kadar uzak kalsanda bir gün gelir bulur seni... Seni öldüren şeye böylesine tutulmak...Bu da insanın doğasında var galiba...

Beni öldürüyorsun... Seni her içime çektiğimde biraz daha ölüyorum... Yaşamak mı istiyorum, ölmek mi ? Cevabını veriyorum... Ve senden bir nefes daha çekiyorum...

Hiç yorum yok: