Pazar, Kasım 07, 2010

Parayı Veren Islığı Çalar


Bugün sahada istediğime yakın bir Fenerbahçe vardı. İlk yarının bir bölümünde öyle güzel paslaşma ve yardımlaşma yapıldı ki bağırmayı bırakıp oynanan futbola dalarken buldum kendimi. Oyunun belli kesimlerinde fazlaca geriye yaslansakta yapılan hücumlarda ki organize futbol gerçekten sevindirici.


Caner'in halen beklenilen performansından uzak olduğunu söylemek yanlış olmaz. Hücumda yaptığı bindirmeler bir türlü sonuç vermiyor. Yaptığı ortalar ne yerini buluyor, nede çektiği şutlar kaleyi. Önünde oynayan Stoch'a biran önce alışmalı, hiç uyumlu durmuyorlar. Ayrıca her antrenmandan sonra yapıyorlarmı bilmiyorum ama Gökhan'la beraber orta açma çalışması yapmaları gerek. Orta sahada süper kanat oyuncuları olan ve kanat organizasyonlarıyla gol arayan bir takımın iki beki bu kadar kötü orta açmamalı. 


Emre'nin sakatlanması orta sahamız için hiç iyi olmadı açıkçası. Ciddi bir sakatlık geçirmiş ve 2-3 hafta oynayamayacağı söyleniyor. Bu dönemde hem defansta hemde mücadeleci kimliğimizde büyük sıkıntılar yaşayabiliriz. Emre şuanda takımın itici gücü konumundaydı ve bu güç yok olunca otomatikman bir boşluğa düşmemiz söz konusu. Aykut Kocaman'ın bu boşluğu kimle dolduracağını merak ediyorum. Selçuk düz koşulara başlamış ama onunda tam kapasite olması zaten Emre'nin sakatlığının bitmesinden önce olamaz. Mehmet ve Christian göbekte sağda Kazım'ı görebiliriz haftaya. 


Dia son dakikalarda şans buldu. Ama hiç sakatlıktan çıkmış bir oyuncuya benzemiyordu. Adam aynı çabukluk ve seriliğine devam ediyor. Stoch'tan daha iyi bir transfer olduğuna kanaat getirmeye başladım. Stoch ise bugün yokları oynadı adeta. Ne kanattan bindirdi, ne o meşhur içeri dalışlarını yaptı. Bu adamın fiyasko çıkma ihtimali yok ama performansında ki bu düşüşün acilen sebepleri araştırılıp bulunulmalı. Bugün maçta taç çizgisine yakın bir yerde olan pozisyonda Christian suratına tekme yedi ve ufak bir sürtüşme yaşandı oyuncular arasında. O sırada kaleci Volkan dahil bütün takım olay yerindeyken Stoch en uzakta elleri belinde bekliyordu.   Bu adamın takımla uyum sorunu yaşadığını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bilmiyorum birileri beni yanıltacak bişeyler söylerse sevinirim.


Son olarak tribün gene beklenildiği gibi değildi ama son zamanlara göre biraz daha istekli ve hırslıydı herkes. Ancak o anons rezaleti nedir ?? Bilica bir ara ıslıklandı. Haketti ancak yapılan ıslıklama yanlıştı. Zaten yapanlarda Aziz'in tayfası Fenerium Alt tribünleriydi. Bundan sonra anonsçu "Hep beraber, tek bir ağızdan takıma destek olalım" tarzında saçma sapan bir anons geldi. Ya kardeşim bu tribün sana mı sorucak ne yapıp ne yapmayacağını ? Amigo musun sen ? Yada birilerinden direktif alarak yapıyorsan bu işi, sana o direktifi verene söyle tribüne böyle öğütler verdirteceğine kökünü kazdığı Fener tribünlerinin üzerinden elini çeksin. Bu dj böyle devam etmeye devam ederse o kabini gene basarlar. Ama bu sefer yakalarlarsa sağlam çıkamaz ordan !


Hadi eyvallah.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

orta yapamıo diosunda kanka 2. golde adrese gonderdi gokhan

aLican dedi ki...

Ama 2. bi iyi orta adrese teslim orta gösteremezsin bana ?! Hatta ikinci yarıda 5 metre ötesinde ki Semih'in bile kaç metre gerisine ortaladı topu. Yani bu maçta asist yaptı diye geçmişteki o kötü ortalarını unutamayız. Ayrıca 2. goldeki ortası gene çok arkaya gitmişti, Semih iyi zamanlamayla geriye açılıp kafayı vurdu.