Çarşamba, Kasım 17, 2010

Memleketimden Hayvan Manzaraları

Nedir bu halkın sorunu ? Neden yanlışla doğruyu ayırt edemezler? Herkes yanlış yapıyor nasılsa, bende yapıyım mantığı ile nereye kadar gidicez ?

Bugün işe gitmek için otobüse binicem, sıraya girdim. Otobüs geldi, 2. sırada olan ben bi anda en arkaya düşmüştüm. Şoför kapıyı açmadı ve yığılma meydana gelince aptal yerine koyulmanın verdiği sinirle önüme geçen kadına "Hanımefendi sırada insanlar var, boşuna mı bekliyoruz biz, ayıp değil mi dedim ? ". Kadının verdiği cevap ise " Herkes geçiyo, bir tek ben mi varım" oldu. "Herkes öküz bende öküzüm "dü bunun çevirisi.

Peki madem herkes öne geçiyordu, sen neden onlara sırada insanlar olduğunu ve arkaya geçilmesi gerektiğinin uyarısını yapmak yerine aynı boku yiyorsun be kadın ! Aslında oradaki sahne Türkiye'den bir kesitti. Yaşamın her alanında insanların birbirine saygısı kalmadığı için bu haldeyiz. Bu yüzden en olmadık yerlerde trafik oluyor, insanlar stres küpü oluyor. Bir bakıyorsunuz yol resmen kapanmış, arabalar milim milim ilerliyor. 50 metre ötede kavşağı gçince yol bomboş. Ee deminki trafik neyin nesiydi ? İnsanların birbirine yol vermemesinin ve saygısının olmamasının resmiydi o trafik.

Daha bunun gibi onlarca örnek verilebilir. Ancak bu saatten sonra ne bu insanlar değişir, nede bu ülkedeye empoze edilmiş olan yanlış düzen. Bizim gibi doğruları uygulamaya çalışanlarda saygısız, anarşist ilan edilir, olur biter.

Hiç yorum yok: