Cuma, Kasım 19, 2010

Bursa'nın Delikanlıları

Son günlerde baya uzayan bi konu var. Bursaspor'un televizyonunda bi kadının Trabzonlular hakkında söyledikleri meşgul ediyor ortalığı. Kimisi hak veriyor, kimisi tepki gösteriyor. Bursalılar da kendilerini haklı görüp Trabzonluların küfür ettiğini söylüyorlar.

Bak hele şu işe...Bursa'ya küfür etmişler...Peki o stadda Bursa'lıların küfür ettikleri ne olucak ? Geçen sene Kayserispor'lu futbolculara o stadda ne yapıldığını ben mi söyliyim yoksa Bursalılar itiraf ederler mi ? Yok yok ben söyliyim... Geçen yıl ligin bitimine 3 hafta kala Bursa Atatürk stadında oynanan karşılaşma, Yeşil-Beyazlıların 2-0'lık üstünlüğü ile sonuçlanmıştı. Maç bitiminde Bursa taraftarı Kayseri'li oyuncuları alkışlayıp tribüne çağırdıktan sonra dalga geçip birden Kayserili futbolculara ve Kayseri'ye küfür etmeye başladılar. Şimdi de kalkıp bize küfür ettiler diye ağlak edebiyatı yapıyorlar. Siz değil misiniz Kadıköy'e geldiğinizde yanımızda Nazlı'da takılmanıza izin verdiğimiz ama stada girdiğinizde Fenerbahçe ve Fenerbahçelilere ana bacı küfür eden ? Şimdi mi erkekliğiniz, delikanlılığınız tuttu ?

Ben bu takım hakkında bu blogda bir daha yazı yazmayacağım. Çünkü bu adamlara prim verdikçe kendilerini iyice bir şey sanmaya başladılar. Irkçılıksa ırkçılık, bölücülükse bölücülük..Hepsi bunların maçlarında ortaya çıkıyor. Birilerinin dur demesi gerekiyor artık..

2 yorum:

Yedinci Samuray dedi ki...

Fenerbahçe maçında edilen küfürleri saymıyorum.Emre'ye biri ana avrat küfrediyor.Emre: "Akredite kartı var bana küfrediyor !"

Alıp götürdüler ,bundan bahseden oldu mu ?
***
Sadece kenardan Ertuğrul Sağlam'ın hakeme ettiği beddualar yeter .
Bıraksınlar bu ayakları.

Trabzon çatır çatır yendi.Kabullensinler artık.

aLican dedi ki...

Aynen öyle, adamlar sütten çıkmış akkaşık ya herşey bitti, vay efendim Bursa'da oturan Trabzonlular nasıl küfredermiş (!). Komik olmayın ya