Çarşamba, Kasım 10, 2010

Bakma Bana Öyle


Bakma bana öyle... Biliyorum sen kızmazsın, kıyamazsın ama ben utanıyorum senin gözlerine bakmaya... Yüzüm kızarıyor deniz mavisi gözlerini görünce...


Bakma bana öyle... Sen bakınca ellerim titriyor... Emanetine sahip çıkamamanın utancıyla yüzümü kapatıyorum ellerimle... Parmaklarımın arasından kaşlarını çattın mı diye bakıyorum, yok yine o masum gülümseme...


Bakma bana öyle... Sen bana güvenmiştin, gençliktir bu ülkeyi ayakta tutacak olan kuvvet demiştin... Tutamadım, değil senin yolundan gitmek, senin çizdiğin yolun izlerini bile sildim... 


Bakma bana öyle... Bu ülkeyi bölmek isteyenlere karşı dik durun demiştin... Bense hiç birşey yapmadım... İnsanlarımız birbirine düşman olurken öylece seyrettim... Senin kurduğun ülkeyi satıyorlardı sesimi bile çıkartmadım... Utanıyorum, nolur bakma öyle...


Affet beni atam... Nolur affet...

Hiç yorum yok: