Çarşamba, Eylül 22, 2010

Seviyesizlikte Son Nokta


Bu adam için aslında o kadar çok söylemek istiyorum ama kamuoyuna açık yerdeyiz diye susuyorum.Herşeyi bitirip tükettiği yetmediği gibi artık seviye olarakta düşüşlere geçmekte.Son vukuatı kaleci Volkan'ın düğününde yaptı sayın Aziz Yıldırım !


Takımın bu gidişatından sonra bir kez dahi televizyona çıkmayan yöneticiler sürekli camia olarak birlik ve beraberliğe tutunmamız gerektiğini söylüyorlar.Aziz Yıldırım işini iyi biliyor.Her mağlubiyetten sonra çıkıp açıklama yapsa gündem o ve onun istifasına yönelecek,bu şekilde mecburen bırakmak zorunda kalacak.Ancak ortalıklarda görünmeyerek kendisini gündemden uzak tutuyor.Alttan alttan birlik mesajları vererek koltuğu kurtarmanın derdine düşmüş durumda..Peki bu birlik mesajları dün akşam kaleci Volkan'ın nikahına Ali Şen'in geleceğini duyduğunda geri mi tepti ? Volkan'ı arayıp " O düğüne şahidin olmam " diyecek kadar alçalan bir insan mı oldun sen gerçekten ? O çocuğun en mutlu gününü böylesine ızdırap dolu bir güne çevirmek senin ne haddine ? Volkan'ın Ali Şen'i aradıktan sonra nikahında " İmzayı atıyorum ama senden şampiyonluk bekliyorum " pişkinliğine de diyecek laf bulamıyorum...En önemlisi de bu olayın duyulmaması için gene bildiğimiz Aziz Yıldırım tavrını ortaya koyarak tehditler savurduğu da başka bir ayrıntıdır.

Komplekslerinden arınamamış bir insanın bizim klübümüzün başkanı olmasından dolayı gerçekten utanıyorum artık.Bu adam Yasin Çakmak'ı neden klüpten yolladı sizce ? Yasin Bekir veya İlhan'dan çok mu kötü oyuncuydu ? Nedeni bilinmez ama ben söyliyim sizlere ; Yasin'in düğünü  Sheraton Otelinde  yapılmıştı..Ve nikah şahitlerinin isimleri şunlardı ; eski başbakanlardan Mesut Yılmaz ile Tahir Kıran, Ekrem Cengiz ve Abdürrahim Albayrak oldu...


Anlayan anlamıştır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu olayda Aziz Yıldırıma hak vermem, kendisini de sevmem..Gitmesinde de yanayım ama bir fenerbahce topcusu Mesut Yılmaz'ı ve Albayragı sahit olarak cagırıyorsa ben o adam Alex dahi olsa onu yine gönderirim..Mesut Yılmazın Fenerbahceye yaptıklarını bu ulkede azıcık akıl sahıbı olan her ınsan anlar..Saygılar..