Cumartesi, Eylül 04, 2010

Ne Gereği Var ?


Deminden beri bloglar arası zap yaparken bir yandan da bugün ne yazacağımı düşündüğüm sırada bir habere denk geldim.Antu'da da tartışılıyormuş fakat bulamadım konuyu.Fenerbahçe'nin kaptanlarından Emre Belözoğlu'nun Zaman gazetesine referandum ile yaptığı bir açıklama bahsettiğim konu.


Emre'nin Galatasaray'da oynadığı dönemden takım arkadaşlarının ve kendisinin ne kafa yapısına sahip olduklarını artık az çok tüm Türkiye biliyor.O dönemin Galatasaray'lı çoğu futbolcunun Fetullahçı tayfadan geldikleri kimsenin inkar edemeyeceği bir gerçek olarak önümüzde duruyor.Bu futbolcuların önderliğini de Hakan Şükür yapıyordu ki kendisi geçen gün Akp'nin Evet mitingine katılarak boy göstermiş...Bilindiği gibi Hakan Şükür futbolu bıraktıktan sonra Akp'nin TRT'de kadrolaşma operasyonundan nasibini alarak yorumcu olarak getirilmiş bir şahıstır...Ardından futbolu bıraktığı gibi Hasan Şaş'ın da aynı operasyondan faydalandığını unutmayalım.

Neyse lafı fazla dağıtmadan Emre'ye getirelim...Galatasaray'dayken böyle bir yapılanmanın içerisinde bulunmuş olması,aynı durumu Fenerbahçe'de de devam ettireceği anlamına gelmez,ilk önce bunu kavraması gerek...Bunu sadece Evet dediği için söylemiyorum.Hayır deseydi de aynı şeyleri yazacaktım.Çünkü bugün Emre bu açıklamalarda bulunduğu için yarın Kadıköy'de ilk kötü futbolunda onunla aynı şekilde düşünmeyenler tarafından protesto edilebilir.Kendisini böyle bir ateş topunun içine sokmasının ne gereği vardı ? He yukardan emir geldiyse orası ayrı..Fetva verildikten sonra kullara laf düşmez ancak 

Fenerbahçe klübünün bir futbolcusu halka mal olmuş bir oyuncudur.Bu tarz açıklamalar daima insanların zararına olmuştur.Örneğin Ümit Karan...Türk Milli takımı yıllarca santrafor krizi yaşadı.Ancak elinde Ümit Karan gibi bir yıldız varken neden ondan faydalanmadı ? Ki Ümit son 2-3 senedir düşüşte,oda artık yaşının verdiği bir durumdan dolayı...Çünkü Ümit Parti-Cephe'liydi ve bugün Ümit gibi bir oyuncu futbolu bırakmak zorunda bırakılıyor!!!!..Şimdi Emre'yi bütün Fenerbahçe taraftarları omuzlarında taşıyacakken sadece Akp'li Fenerbahçelilerin omuzlarında kaldı..

Ha benim için çok mu önemli Emre evet demiş hayır demiş...Bana topunu oynasın yeter...İşte o yüzden ne gereği vardı diyorum.Sen topunu oyna be Emre...

Hiç yorum yok: