Perşembe, Eylül 23, 2010

Medyanın Yeni Kurbanı


Takvim gazetesinin bir haberi...Yukarıda ki resim de haberin başlığı...Nuri Şahin ile röportaj yapılmış ve oda "Keşke Alman Milli takımını seçseydim " demiş !! Aşağıya inip haberi okuyorum ama ne hikmetse böyle bir yazı göremiyorum.Aksine Nuri'nin " Milli takıma girmek için daha çok çalışacağım,kimseye kırgın değilim" tarzında yorumlarını okuyorum...Ee ne perhiz bu ne lahana turşusu ? Haberden bir bölüm ; 



SÖZLERLE DEĞİL PERFORMANSLA

Belçika ve Kazakistan ile yapılan 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası Elemeleri’nde forma şansı bulamayan Nuri, karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada, "Son günler benim için kolay geçmedi. Bu maçta herkese bir şeyler göstermek istedim. Milli Takım’da sözlerle değil, sahada sergileyeceğim iyi performans ile yer alacağımı biliyorum" dedi. Nuri, Wolfsburg maçında 25 metreden attığı golle takımını 1-0 öne geçirdi ve tribünlerin alkışını aldı.




KALBİM HEP MİLLİ TAKIM’DA 

Kadroya alınmasının kendisini olumsuz etkilemeyeceğini belirten Nuri, "Kimseye kırgınlığım yok. Buna hakkım da yok. Sadece, daha etkili bin performans sergileyip yeniden Ay-Yıldızlı formayı giymek için elimden geleni yapacağım" ifadelerini kullandı

Varsa eğer elinizi vicdanınıza koymanızı istiyorum.Hadi Türkiye'de ki oyuncuları hallettiniz bari bu gurbetçi çocuklara el atmayın...Nuri bu takımda oynar mı oynamaz mı tartışılır ama onu bu şekilde insanların önüne yem diye atmakta neyin nesidir..Ayıptır,günahtır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya bu takvim gazetesi tam bir kepazelik. Rezilliğin önde gideni bayrak sallayanı.