Perşembe, Eylül 02, 2010

Dünya Kupası Sonrası Terapi

Dünya Kupası sonrası Milli Takımların girdikleri psikolojik tedaviler bazen sonuç veriyor,bazen ters tepebiliyor..İşte 2010 Dünya Kupası sonrası Milli Takımların psikolojik durumları ;

ABD – "Zamana ihtiyacım var"
İngiltere – "Gene kendimi ezik gibi hissediyorum"
Almanya – "Kazanıcam,kazanıcam,kazanıcam"
İtalya – "Annemi istiyorum ! "
Fransa – "Kimse beni sevmiyor"
Hollanda – "Kendimi havası kaçmış gibi hissediyorum"
Brezilya –  "Samba yapmak istiyorum"
Arjantin – "Benim adım Diego,Ben alkoliğim"
Meksika– "Hayatımı mahfeden komşumdan nefret ediyorum ve ondan uzaklara gitmek istiyorum"
Paraguay – "Üniformalarımı giymek istiyorum"
Uruguay – "Kendimi görünmez gibi hissediyorum"
Şili – "Ben sıcak birisiyim ama insanlar beni soğuk buluyor"
Honduras – "İnsanlar benim puro olduğumu düşünüyor"
Kuzey Kore – "Ben şiir okumak istiyorum ve mümkün olduğun çok insan öldürmek istiyorum"
Güney Kore – "Ben sürekli  korkuyorum"
Portekiz – "Kendimi süper hissediyorum.İspanyol değilim !"
İspanya –"Kendimi süper hissediyorum.Portekiz değilim !"
Avustralya – " İç ! İç ! İç ! Ne yapıyorum ben ? "
Yeni Zelanda – " Benim bir kız arkadaşım var ve o mükemmel birisi "
Japonya – "Çok basit, kazan yada öl "
Sırbistan – "Benim sinirsel sorunlarım var "
Danimarka– "Sorun mu  var ? "
Slovakya – "Kim olduğum hakkında bişey bilmiyorum"
Cezayir – " Bununla ilgili bişey söyleme,ben burdayım"
Slovenya – "Küçük olmaktan nefret ediyorum
İsviçre – "Hayat benim için her zaman nötr'dür
Yunanistan – "Hayatım paramparça oldu.Tam bir trajedi içindeyim"
Kamerun , Gana , Nijerya , Fildişi Sahili , Güney Afrika - " Bizim sizin boktan terapinize ihtiyacımız yok !"

Hiç yorum yok: