Pazartesi, Eylül 20, 2010

Aşırı Doz Uyuşturucu !

Oncelikle ingilizce klavyede yazdigim icin olusacak yazim hatalarindan dolayi simdiden kusuruma bakmayin..

Baslik biraz ironik gelebilir ancak suan ki durumumuzu ancak bu anlatabilirdi.Asiri doz uyusturucu.Peki neden boylesine insan sagligina ve bunyesine zarar veren bir madde bizi anlatsin ? Hemde asiri doz..Normal bile degil..

Nedenleri saymakla bitmez bu 13 yillik surec icerisinde olusanlari goz onune alirsak..Icine kurumsallik kacan bir klup ve kurumsalligi dogustan gelen bir ozellik sanip ‚ ancak bu kadar benimseyebilecek bir kisilige burunen taraftar kitlesi.Butun olanlarin baslangic noktalari bunlar esasen.Bunca yil icerisinde gelip giden antrenorler‚futbolcular isin arka planidir..Cunku onlar gleip gecer ancak goruyoruz ki kim gelirse gelsin sorun hep ayni..Peki bu kadar degisimin yasandigi bir klupte yasanan sorunlar hep ayniysa bu demektir ki asil degismesi gerekenler degismemistir.

Aziz Yildirim yillarca her kongrede‚kaybedilen sampiyonluklarin ertesinde kurumsallasma diye bir kelimenin uzerine gitti..O kadar gitti ki adeta beyinlere isledi bu kelimeyi.Ancak kurumsallasmanin ne demek oldugunu kimse merak etmiyordu.En azindan bilmeyenler Nedir kardesim bu kurumsallasma diye sanmiyorum ki arastirsin..Cunku Aziz Yildirim dediyse bosa dememistir.

Ama ortada bir sorun vardi..Kurumsallasma diyordu baskanimiz fakat kurumsal sirketlerde her kademe de kendinden olmayanlari da katarsin..Kendinden olmayandan kasit yandas olmayandir..Peki kurumsallasma surecine girilirken Aziz Yildirim ne yapiyordu ? Kendisine muhalefet edenleri bir bir dusman ilan edip Fenerbahceliliklerini sorgulayip taraftarlara yem olarak atiyordu..Ve taraftarda bir guzel yiyordu..Yonetici kademelerine de kendi yandaslarini yerlestirip klup icerisinde ona muhalefet edecek catlak ses birakmiyordu..Misal Cihan Kamer gibi siyasi islere bulasan ve vergi kacakciligi ile anilan birinin yonetime girmesi gibi..

Ee nerede kaldi kurumsallik ? Kurumsallik denildiginde sirketlerin kisilere bagimli olmaktan cikmak manasi dogar..Bugun bakiyoruz Aziz Yildirim giderse klubun kapisina muhur vurulacakmis gibi hava var...O olmazsa biteriz tarzi dusunceler‚sanki Fenerbahce 1998den once yoktuda Aziz Yildirimin gelmesiyle kurulmus tarzinda akil almaz hal ve davranislar sergiliyoruz taraftar ve camia olarak..

Peki bu adam milyonlarca taraftari hipnotize etmedi ya..Hersey apacik ortadayken neden bu sessizlik ? Stad icin mi ? Amator branslarda gelen basarilar icin mi ? Peki stad veya amator branslarda basari Aziz Yildirim olsa asla yasanamazmiydi ? Nedir bizi Aziz Yildirima boylesine baglayan ? Bunca kotu olaydan sonra bu sezon gelecek sampiyonluk gercekten sizi mutlu edecek mi ?

Uyusturucunun etkisini damarlarimda hissediyorum..Bugun Fenerbahce eriyip giderken tepki veremiyorum..Tepkisizlestirildik ! Onceden Fenerbahce yenilirken gozlerim dolardi..Artik dolmuyor..Tek yapabildigim oldugum yere cokup bos bos sahaya bakmak..Yonetim istifa diye bagiramiyorum cunku biliyorum bagirsam bile beni kimse duymayacak cunku herkes uyusturucunun etkisinde‚herkes bagimli halde.

Uyusturucunun adi = Kurumsallik

Kurumsallik kimilerine gore iyi birsey olabilir ancak bizi uyusturdugu kesin..Bu yuzden ne Aziz Yildirimin kurumsalligini nede kurumsalligi Avrupada basari getirecek birsey oldugunu sanan taraftari istemiyorum.

Bugun Aziz Yildirim kurumsalliginin bize getirdigi tek sey Fenerbahcemizi bizden calmasi..Ben kurumsallasip Real Madrid olmak istmiyorum..Ben Fenerbahce olmak istiyorum...Kurumsallik benden stadta 7 liraya sosisli yememi istiyor..Kurumsallik ; ben Fenerbahce icin tribunde ter doktukten sonra tek yudumluk suya 2 lira vermemi istiyor..

Mumkunse kurumsalliginizida alin ve gidin‚bana Fenerbahcemi verin
Mithatpasa stadindan Besiktas iskelesine kadar omuzlarda tasinan halkin Fenerbahcesini bize geri verin..Veremiyorsaniz gidin.Biz aliriz diyemiyorum cunku UYUSTURULDUK !

2 yorum:

koala dedi ki...

Çok güzel ve çok doğru tespitler. Kurumsallaşma denen şeyden nefret ediyorum

aLican dedi ki...

Valla sevilecek bir yanı olmadığını Aziz Yıldırım sayesinde öğrendim.