Pazartesi, Ağustos 02, 2010

Yeni Bir Sayfa

Bütün gece uyuyamadım...Yeni başlayacağım işin heyecanında mı ? Maalesef o kadar çok sebep vardı ki uyumamam için, ona bile heycanlanamadım.Gündüz yapılan ada macerasından kalan yanıkların yarattığı acı ve yaz günlerinin en çok lanet okunduğu hayvanı olan sivrisinekler yüzünden tabiri caizse bombok bir gece geçirdim.




Neyse ki o uykusuzluğa rağmen sabah kalkıp yeni işime geç kalmadan yetişebildim.Daha önce Eczacıbaşı Spor Klübünde Voleybol Hocalığı macerasından sonra şimdi Fenerbahçe'de Yüzme Okulunda yeni bir maceraya atıldık.İşin adı Fenerbahçe olunca "ne iş olursa yaparım abi,yeter ki klüpte çalışayım " kisvesine bürünen ben yüzme hocalığı için gittiğim yere ilk 1 aylık süreç için Müzik eğitmeni olarak girdim...Neyse ki öğretilen tek şey Fenerbahçe'nin 100.yıl marşı, o yüzden ilk günden çabuk alıştım diyebilirim...1 aylık periyodun sonunda Aziz Yıldırım'ın da katılacağı gösteri olacak ve öğrenciler bu marşı okuyacaklarmış...Diyorum ki aslında şu besteyi okutsam çocuklara nasıl olur ; 

Stat samandıra,
...İçin sana teşekkür ederiz,
Bu taraftar artık
Seni istemiyor Aziz

Yok bence de hiç oluru yok gibi duruyor..Ben en iyisi 100. yıl marşının yanına bide Athena okuttum mu  tamamdır...İlk günümde geleceğin beatbox'çısını keşfetmenin haklı gurununu yaşamaktayım ayrıca...10 yaşında bir velet beatbox yapıyor deli gibi ve en kral opera sanatçısına bile taş çıkartıcak bi gurtlak var çocukta...

Anlayacağınız hayatımda yeni bir sayfa açtım iş alanında,en azından CV dolgunluğu açısından iyi sayılabilcek başlangıçlar yaptığııma inanıyorum.Hadi bana hayırlı olsun :)

Hiç yorum yok: