Cumartesi, Ağustos 14, 2010

Artık Resmen Forvetimiz Var

Haftalardır resmi şekilde bitirilmesini beklediğimiz transfer nihayet resmi siteden duyuruldu.Bu da Guiza'ya resmen yolun gözüktüğünün bir başka habercisi oldu tabii ki.31 yaşında ki golcü futbolcu yarın saat 1'de Atatürk Havaalanına inecek.



Futbolcu hakkında ne söylesek yalan olur,herkes çok iyi topçu,bomba golcü vs diyor ama İspanya gol kralı Guiza'yı ben bütün sene izlemiştim İspanya'da ve keşke Fener'e gelse dediğimi gün gibi hatırlıyorum.O yüzden ben çubukluyu üzerine geçirdimi ne yapacağına bakarım..Yetenekli bir oyuncu olabilir ama önemli olan yeteneklerini burada sergileyebilmesi...Marsilya'da 1,5 alıyordu bizde 3 milyon alacak..Paraya geldiği gün gibi ortada ancak topunu oynasın da ne kadar para alıyorsa alsın.Geçte olsa iyi bir transfer ancak sanılmasın ki yönetim bu transferle herşeyin üstünü örttü.Herşey halen apaçık ortadadır,o yüzden önceden olduğu gibi yönetim bu sefer rahatlayamayacak bu transferle...

Robinho transferi dedikoduları bir hayli arttı şu sıralar,öyle boş beleş kişilerin ve kulaktan dolma lafların olmadığı dedikodular olması ister istemez heycanlandırıyor bizi...Eğer olursa iyi transfer olur ancak bu kadar gecikmesi ve ona ne kadar para verileceği de bir kenarda bekleyen sorular olacaktır.

Mamadou Niang bütün Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun,umuyoruz ki artık gerçekten bir golcüye sahip olmuşuzdur.

Hiç yorum yok: