Salı, Temmuz 13, 2010

Transfer Tamam,Ya Gidenler ?

 
Şu son zamanda kendimizi sanırım çok kaptırdık.Ronaldinho gelicekmiş,Gyan uçağa binmek üzereymiş,Krasic yoldaymış,Hazard gelmek için annesinden izin alıyormuş falan fıstık derken kendi içimizden kaybolanları nede çabuk unutmuşuz diye düşündüm demin.
Başka klüplerle transfer yarışına girip milyon dolarlar harcayan yönetim,tribünde ki mağdur taraftarı söz konusu olunca tanımamazlığa vurmakta 10 numara.Hadi biz yönetimin zaten bu tavırlarını biliyoruz,tribünler nasıl bir profil yaratmak istediğini artık açık açık söyleyen yöneticilere sahibiz.Peki ya biz napıyoruz ? Yada ne yaptık ? Herkes tutturmuş transfer transfer transfer..Yemişim kardeşim transferinizi..Ben tribünde kardeşlerimle,abilerimle omuz omuza olamadıktan sonra siz bana Ronaldinho'yu getirseniz bile umurumda olmaz.Tribünler taraftarıyla güzeldir.Siz o güzelliği mahfettiniz.Milyarlarca ceza alan tribün sevdalılarını bir anda yanlız bıraktı herkes..Bu bile değişen tribün profilinin en büyük göstergesidir.

Zaten yönetim bizim içimizde ki bütün heyecanı öldürmüş.Bizler çubukluya sevdalandık,çubukluya sevdalı insanlara dost dedik.Ve şimdi bizim dostlarımız yoklar...Duydunuz değil mi ? Yoklar...Fenerbahçe tribünlerinin ve Türkiye de ki tribünler içinde ki en güzel kareografilere imza atan 3 grup artık aramızda değil...Vamos,Grup Ck,Unifeb...

Söylermisiniz bana sizin için transfer mi daha önemli dostlarınız mı ? Dostlarım diyorsanız içinizden kalkın ve dostlarınız için birşeyler yapmanın arayışına girin.Girmiyorsanız zaten içinizden gelerek söylemiyorsunuzdur.Kısasa kısas yaparak tribüncülük yapacaksak eğer hiç uğraşmayalım kombineleri iade edelim."Bize yapıldığında kimse yoktu ohhh gördünüz mü şimdi " düşüncesinden vazgeçmedikçe bu tribünlere hayır gelmez kimseden.

Hiç yorum yok: