Salı, Temmuz 20, 2010

Tello Es-Es'li

Beşiktaş'ın başarılı oyuncusu artık EskişehirSpor'un başarısı için çalışacak.Eskişehir adına çok yararlı bir transfer olacağından en ufak şüphem yok,çünkü Tello kalitesini ve futbolunu kanıtlamış bir oyuncu.Beşiktaş'ın Quaresma transferinden sonra gideceği az çok anlaşılan oyuncunun Türkiye'de kalması ve onu izlemeye devam edicek olmamız hayli sevindirici..


Mevkiisinin sol bek mi , sol açık mı , forvet mi olduğu halen tam olarak belli olmayan Tello'nun Es-Es'te nerede oynayacağını merak ediyorum.Aslında Beşiktaş'ta kalıp İbrahim Üzülmez'in yerine Sol bek'e alınamazmıydı diye düşünmeden edemiyorum.Son derece mantıklı ve faydalı bir hamle olabilirdi.Tabii Tello'nun hangi mevkii de oynamak istediği de önemli.

Bu transfere en çok Beşiktaş taraftarının üzüldüğünü sanıyorum.Gerçi onlar halen Quaresma'nın etkisindeler ve Guti,Raul transferine odaklanmışken Tello'yu çok hatırlamayabilirler ama takımın en kötü olduğu zamanlarda bile Tello çıkıp hayat veriyordu Beşiktaş'a.Umarım vefasızlık yapmazlar.

Son söz olarak güzel bir transfer ve Eskişehir'e hayırlı olmasını diliyorum.Dediğim gibi Tello gibi bir oyuncuyu ligimizde görmek bana keyif veriyor.

Hiç yorum yok: