Pazar, Temmuz 18, 2010

Sizden Özür Dilemek İstiyorum !

 
Bilindiği üzere Aykut hocamızın son maçtan sonra oyuncular hakkında söylediği sözler akıllarımızda..Taraftarında yıllardır yakındığı şeyi Aykut hoca´da dile getirmiş..Peki bu futbolcular geçen yılda bu takımdaydı‚ devre arasında neden transfere ihtiyaç yok dendi ?

Eğer şimdi kalkıp böyle açıklamalar yapılıyorsa takımda aniden revizyona gitmek zorunda Aykut Hoca aksi taktirde günü kurtarmak adına yapmış olacağı açıklamalar olarak hafızada kalıcak.Gerçekten bu takımın içinde ki ruhsuzluğu gördüysen eğer Aykut Hocam ; Alex ve Lugano dışında ki bütün Güney Amerikalı futbolcuları yollayın klüpten...
Bırakın herkes basbas forvete transfer isteriz diye bağırmaya devam etsin ama siz önce şu defansa bir transfer yapın.Sonra forvet buluruz zor değil..

Ben Aykut Hoca´ya sonsuz güveniyorum.Oda bu taraftarların ona güvenini boşa çıkartmak istemiyorsa bunları yapmalı...Aksi taktirde Aragones´ten‚Daum´dan hiç bir farkı kalmayacak...Sen bu revizyonları yap başarısız ol‚sana sahip çıkmayan taraftar terbiyesizdir.Bu takımda birşeylerin değiştini görmek istiyoruz artık.
Yönetim ise Dünya Kupasından sonra bomba transferler yapacağız demişti..Bekliyoruz halen bombalar içimizde bir bir patlıyor.Transferin bitimine 24 saat kala birini getirirler olur biter...O gelen isim dünyanın en bomba ismi olsada takıma fayda sağlaması en erken 2.yarıdan sonra olacağı için hiç getirmesenizde olur...Kamp dönemi bitti bitecek‚önümüzde Avrupa Kupası maçları var ama halen transfer bekliyoruz.Artık sizden yıldız oyuncu falan istemiyor bu taraftar‚sizden bir tek bu takıma faydalı oyuncu almanızı istiyor.

Yaptığınız saçma sapan transferlerin hepsini bir kenara atıp sizi bekliyoruz.Yüzümüzü kızartında gelip burda bu yönetimden özür dilemek zorunda kalayım.
Yönetime sesleniyorum; öyle adamlar alın ki gelip burada sizden özür diliyim.
Sizin belki benim veya benim gibilerin özürlerine ihtiyacınız yok ancak bu takımın artık bu formanın ağırlığını taşıyabilecek oyunculara ihtiyacı var.

Hareket vakti geldi de geçiyor..
Hakkımızda hayırlısı.

Not = Bu yazı Antu forumlarında tarafımdan yazılmıştır.

Hiç yorum yok: