Cuma, Temmuz 02, 2010

Emre ve Caner Takıntısı

Gerçekten anlayamıyorum insanları.Bazı şeyleri kabullenmek bu kadar zor olmamalı bence yada nankörlük yapmamalı yeri geldimi.Ama bizim insanımıza mı özgü bilmiyorum ama verilen emekleri bir çırpıda çöpe atabiliyoruz.Bencil davranabiliyoruz bazen kendimizden başka kimseyi düşünemiyoruz.

Son günlerde ortalıkta dolaşan Emre ve Caner'in Fenerbahçeli olduğu muhabbeti anlaşılan bir çok Galatasaray'lı arkadaşı rahatsız etmiş ki sürekli bu konuyla ilgili yazılar yazılıyor.Fakat dikkat ettiğim nokta şu hepsi kulaktan dolma bilgilerle yazılmış yazılar.Kimisi " Caner Fener'e geldi diye küçüklükten beri Fenerliydim dedi" diyor , kimisi Emre'ye hala sallamaya devam ediyor.

Birincisi evet Caner küçüklükten beri Fenerbahçeli olduğunu açıkladı.Ama ne zaman açıkladı ? Daha Galatasaray'a bile transfer olmadan önce CSKA oyuncusuyken bir röportaj'da açıkladı bu konuyu.Hatta Galatasaray'lı bir çok tanıdığım Caner takıma alındığında " Bu adam Fenerbahçeli nasıl alırlar " vs diye tepki göstermiş, daha da ileri giderek Caner'in Fenerli olduğunu bildikleri için Samiyen'de ki maçta bilerek bu kadar kötü oynadığını iddaa etmişlerdi...Buda demek oluyor ki Caner'in Fenerli olduğunu açıklaması hata değil, sizin kulaktan dolma bilgilerle bazı şeyleri idrak etmeden bol kepçeden sallamanız hataymış.

Emre konusuna gelicek olursak ; adam Fenerbahçe'ye geldiği için ağıza alınmadık laf bırakılmadı.Tamam tepkidir gösterirsin haklı olarak ancak herşeyin bir boyutu vardır.Onun içinde "Fener'e gelir gelmez Fenerbahçeliyim dedi " diyorlar.Bir kere şurda netleşelim.Bu olayı ilk basın gün yüzüne çıkardı,ardından Hakan Şükür,Hasan Şaş gibi futbolcular Emre'nin Fenerbahçeli olduğunu bildiklerini açıkladılar.Bunun üzerine de Emre bir açıklama yaptı.Olay sırasıyla böyle gelişmişken Emre'ye bu saldırganlıkta neyin nesi ? Asıl övünmelisiniz ki Fenerbahçeli bir futbolcu sizde oynadığı dönemde en koyu Galatasaraylıdan daha fanatik bir biçimde saha içinde mücadele edip terini akıtmış.Sizin hala övündüğünüz o Avrupa Kupalarında takımın orta sahasında dinamo gibi mücadele etmiş.Transfer olurken size para kazandırmış.

Ama yazının başında da söylediğim gibi bizim halkımız nankördür.Bu birtek Galatasaray'lılar için değil yeri geldiğinde bizde yapmışızdır,Beşiktaşlısı da yapmıştır.Ne diyebiliriz ki ? Huylu huyundan vazgeçmez.

6 yorum:

AnlKç dedi ki...

Ben üstüme alınıyorum.Kulaktan duyma bilgiler gibi gelinebilir belki benim yazdığım ve senin yorum yaptığın yazı.Fakat bu olay sadece Caner,Emre vs. için geçerli değildi.Ayrıca gündem onlar olduğu için hedef iki isimdi.Hiçbir kasıtım yoktur.Üstelik benim Caner'in CSKA'daki Fenerbahçeliyim röportajını hatırlamam yada bilmiyor olmam gayet normal.Saygılar.

AnlKç dedi ki...

Birşey daha söyleyim benim o yazıda anlamadığım ve belirtmek istediğim nokta transferden sonra o takımın taraftarı olduğunu açıklama durumu,eminim daha önce bu konuda senide rahatsız eden birşeyler olmuştur mutlaka.

aLican dedi ki...

AnlKç

İnan bir tek senin yazın olsa bu konuyu yazmazdım daha bir çok Galatasaray'lı arkadaşın blogunda da aynı hatta daha hakarete varan yazılar olduğu için yazma hissiyatında bulundum..Yazımda da söyledim zaten yeri gelmiş bizde yapmışızdır aynı hatayı.Amacım sadece açıklayıcı bir yazıydı...Kusurum olduysa afedersin dostum.

AnlKç dedi ki...

Belki inanmazsın ama CSKA'da Fenerbahçeliyim dediğini ilk senden öğrendim.Gerçekten bilmiyordum.Bu benim ayıbım,eksikliğim yada kusurum çünkü tam bilmediğimiz bir olayı örnek olarak kullandık ve asıl belirtmek istediğimizi anlatamadık.
Sen kusura bakma dostum.

Black Pearl dedi ki...

Henuz butun yaziyi okuyamadim, calisiyorum su an. Ama GSlilerde caner, emre gibi insanlar FB'ye gelisinde takinti oldu deniyor. Insanlar tabiki nerede oynamak isterse orada oynar. Bende son günlerde fenerin futbolcu alirken GS ile bir yarisa girdigini seziyorum. Özellikle Stoch meselesinde mesela. Yanlis olabilir tabiki ama dikkat çekici buldum.

aLican dedi ki...

Black Pearl

Fenerbahçe Stoch'la 3 ay öncesinden görüşmeye başlamıştı...Hatta Adnan Sezgin transferin son gecesi Cihan Kamer Stoch'un menajeriyle beraberken süreli fiyat arttırıp Fener'in verdiği paranın daha üstü para önermiş.Ancak adam Fener'i seçmiş..Ki Galatasaray'la aynı fiyattta bonservis bedeli önermiştik.Yada 500 bin dolar fazla olabilir yalan olmasın.İki klüp arasında çekişme her daim mevcut ama Fenerbahçe'nin hiç bir zaman Galatasaray'ı geçmeye çalıştığını ne gördüm ne duydum..Hep tam tersi olmuştur.Eski zamanlarda olduysa bilemem tabii.

@AnlKç
estağfurullah :)