Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Dia Fenerbahçemiz'de

Uzun zamandır bir transfer haber bekliyoruz umutsuz bir şekilde.Yönetimin "Dünya Kupasından sonra açıklayacağız" dediği transfer ancak dün açıklanabildi..Dia ile aylardır görüşen yönetim böyle bir oyuncuyu ikna edebilmek için bu kadar uğraştıysa vah bizim halimize.
Yönetim uzun zamandır yuttuğu sözlerine bir yenisini daha eklemiş bulunmakta...3 yıldız alıcaz sözünü 2 transferiyle harcayan Aziz Yıldırım 3. transferde o söz verdiği yıldızı WinRar'la sıkıştıramadığı sürece nasıl yapacak merak ediyorum...Bazı insanlar yıldızın önemli olmadığını,yeter ki takıma fayda getirecek oyuncu olsun yeter dediklerini duyuyorum.Son derece doğru istekler,ancak eğer yönetim sene başında çıkıp " 3 Yıldız alıcam" diyorsa taraftarın beklentisi buna göre şekilleniyor.Üstüne üstlük bu sözleri sen vermişken, en yakın rakibin kalkıp Quaresma'yı alıyor,takımın başına Shuster'i getiriyor ve şuanda Guti,Raul ikilisini bitirmek için uğraşıyor.Sen ne yapıyorsun ? Stoch'u transfer ediyorsun.Hadi bu en azından bilinen ve gözlemlenen bir oyuncu ki bize yarar sağlayacağını herkes biliyor.Ancak Dia kimdir ? Takımda bu kadar kanat oyuncusu varken buna gerek varmıydı ? Herşeyden önce bu transfer Aykut Hoca'nın talimatıyla mı yapıldı ?

Onun dışında oyuncunun boyu ile ilgili bazı laflar dolanıyor ortada...Boyu kısaymış,günümüz futbolunda uzun boylu ve çevik futbolcular iş yaparmış vs vs...Bunlar o kadar amatörce ve sadece sallama amaçlı yazılan yazılar olmuş ki hiç lafı fazla uzatmadan tek bi soruyla aslında onlara cevap vermiş olucam...Barcelona orta sahasının boy ortalamasını biliyor musunuz ? Xavi,Messi,İniesta 

Bütün bu soruların cevabı gelecektir.Umuyorum Dia bizim bütün şüphelerimizi ortadan kaldıracak bir futbol oynar ve yönetimin aylarca harcadığı vakte değer.

Fenerbahçemize hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: