Salı, Temmuz 13, 2010

Aritz Mi Ne Aritz'i ? Aritz Ne Arar La Fener'de

Güiza'nın yerine forvet arayışlarımız devam ediyorda Aritz kimdir abi ? Marca gazetesinin haberine göre Mallorca'nın 29 yaşında ki forveti olan Aritz Aduriz'e 5 buçuk Milyon Euro teklifte bulunmuşuz..35 maçta 13 gol atan oyuncuya Valencia'da talipmiş..


Eğer bu yönetim gerçekten böyle bir transfer yaparsa şimdiden söylüyorum bütün sene kombinemi kiralarım abi...Mallorca'nın bize attığı 14 Milyon Euro'luk kazık (Güiza) halen içimizde sızlarken " O kim lan" dediğimiz hatta geldiğinde "Aritz mi ? Ne Aritz'i ? Aritz Ne arar la Bazaaarda " makaralarının geçileceği ve benim bile buna dahil olacağım türden şakaların yapılacağı bir adama kalmadık inşallah...Bekleyip göreceğiz ancak bu haber beni çok tedirgin etti bu yüzden de yazalım da şimdiden bir tepki vermiş olalım dedim.

Beklemeye devam...

Hiç yorum yok: