Cumartesi, Haziran 12, 2010

Yurdum İnsanının Damak Tadı

İşten çıktım yorgun argın,zaten bugünün maçlarını izleyemediğim için moralim bozuk birde kaç gündür sevdiceğiminde canı sıkkın olduğu için doğal olarak benim canımda sıkkın olunca hızlı adımlarla ilerliyorum sallanmadan.

Edirnekapı'ya ulaştım minibüsü beklerken gözüme bir amca ilişti.Yaşı 45-50 arası giyimi fena olmayan birisiydi ve gözlüklüydü.Ama normal bir ilişme değildi bu...Amca işaret parmağının Distal Phalanges diye tabir ettiğimiz (anatomik terim kullandım ki akademi okuduğum belli olsun :P ) bölgeyi tamamen sağ burun deliğine sokmuş artık bir adım daha ileri giderek parmağın İntermediate Phalanges kısmını sokmaya uğraşırken birden ani bir hareketle parmak iki dudak arasıa gitti,alt ve üst dudak parmağı emerken Distal Phalanges kısmın uç tarafı dişlere sürtülüp tekrar sağ burun deliğine giriş yapıldı.


Bahsettiğim Distal Phalanges ve İntermediate Phalanges'in hangi bölümler olduğuna bakmak için ;


Bir anda neye uğradığımı şaşırdım.Bu anlattığım olaylar sanki slow motion'da olmuş gibi yaşadım.Halbuki amca çok hızlıydı...Parmak sürekli olarak burun ve iki dudak arasında mekik dokuyordu.O kadar iştahlı bir şekilde emiyordu ki parmağını bakmaktan ağzım sulandı,karnım acıktı desem yalan olmaz :)

Kimse amcayı dışlamasın lütfen.Herkesin damak tadı farklıdır.Amcanın bu doyumsuz lezzet keyfi minibüsümün gelmesiyle  benim için son bulmuştu ama eminim o tadına doyamadığı sümüğün keyfini çıkarmaya devam ediyordu.

Memleketimden insan manzaraları :)

Not=Üstte ki resim netten alınmıştır.Bahsettiğim amcayla alakası yoktur.Ama aynı cemaatten oldukları kanısındayım.

Hiç yorum yok: