Cuma, Haziran 18, 2010

Sınavlar Finito

Ve nihayet final haftam sona erdi ve bu dönemide bitirdik.Yeni sistemden dolayı bir üst sınıfa geçememenin üzüntüsünü yaşarken " amaaan tatile girdim tadını çıkarayım " serzenişiyle kendime geliyorum ve tatilin tadını çıkarmak üzere
bütün dertlere süngeri çekiveriyorum

Bakmayın o kadar da umursamaz değilimdir.Öyle gözüksemde hep aklımı bir şeyler kurcalar.Çünkü okulun 1 yıl uzaması demek askere 1 yıl daha geç gitmem ve evlilik planımın 1 yıl daha sarkması demekti.Buda hiç hoş bir durum olmasa gerek.O yüzden kaybedecek 1yılım daha yok önümüzde ki sene bunun bilincinde davranıp bir an önce mezun olmanın yollarını bulmalıyım.Yoksa evde kalıcam :)

Her ne kadar bir spor blogu olsada bazen güncel ve hakkımda ki yazıları paylaşıcam o yüzden şaşırmayın dostlar :) Şimdilik benden bu kadar tatilin keyfini Dünya Kupası ile çıkarmak üzere koltuğuma geçiyorum bir sonra ki yazıda görüşmek üzere

Ciao !

3 yorum:

Ezgi* dedi ki...

Sistemden dolayı mı peeehhh...

Black Pearl dedi ki...

benimkilerde finito :-) sınavda aklıma gelmeyen formül şimdi aklıma geldi :-( buraya 5 satır formül yazabilirim ama hadi yazmiim.

aLican dedi ki...

@Ezgi
Tabii ki sistemden yoksa ne kadar çabaladığımı biliyorsun hh :)
@Black Pearl
yaz dicem de işime yarar mı bilmiyorum :)