Salı, Haziran 01, 2010

Garip Durumlar Zinciri


Malumunuz 2 gündür dünya gündemine oturan konu İsrail'in Türkiye'den kalkan gemiye saldırısı.Dün herkes eline Filistin bayrağı alıp sokaklara döküldü,İsrail konsolosluğu önünde ki bekleyiş devam etmekte.

Evet gerçekten insanlık adına yapılacak olan çok büyük bir yardımdı bu.Koskoca bir gemi dolusu yardım.Ama ortada garip bir durum yok mu ? Yardımı yapan kim ? - Türkiye...Peki bu ülkenin yardıma muhtaç insanlarına kim yardım eli uzatacak ? İskenderun'da şehit edilen 7 askerin hesabını kim soracak ? Sadece 2010'un Mayıs ayında 23 Şehit , 33 yaralı ile bu ülkenin evlatlarının kanının hesabını kim soracak ? Lafı bile var "Her kuşu s..tik bir havada ki leylek kaldı"...

Evet Filistin insanının yardıma ihtiyacı var,desteğe de.Zamanında Denizler Filistin Halk Kurtuluş Ordusunda İsrail'e karşı savaşmışlar.Ama onlar hiç bir zaman vatanının üzerinde tutmamışlar hiç birşeyi.Kimse kusura bakmasın ama ben ne bir din savaşına girmek istiyorum ne de haçlı seferleri olsun istiyorum.Birileri ülkelerinin,dinlerinin çıkarları adına insanlar öldürücek bende buna milletim adına katılıcam öyle mi ? Geçiniz efendim,geçiniz...

Şimdi dört bir yandan kınama haberleri geliyormuş...Vah vah vah !!! Eminim bu duruma çok üzülmüşler ve İsrail'i gerçekten kınamışlardır !?!?

Filistin yıllarca PKK'ye ev sahipliği yapmadı mı ? Filistin en büyük savaşı verdiğimiz anda İngilizlere bizi satmadı mı ? Şimdi ben sırf aynı dindeyiz diye bana hainlik yapanlar için kendi insanı mı feda edicem...Ya sonra ?

Şuan İsrail ile karşı karşıyayız.Neden ? Aynı dine mensup olduğumuz Filistin halkı için...Peki bu Dünya'da tek müslüman ülke biz miyiz ? Hayır...İşte Müslüman ülkelerin listesi ;

Afganistan
Arnavutluk
Azerbaycan
Bahreyn
Bangladeş
Batı Sahra
Benin
Birleşik Arap Emirlikleri
Bosna-Hersek
Brunei
Burkina Faso
Bulgaristan
Cezayir
Cibuti
Çad
Eritre
Endonezya
Fas
Fildişi Kıyısı
Filistin
Gabon
Gambiya
Gine
Gine Bissau
Guyana
Irak
İran
Kamerun
Katar
Kazakistan
Kırgızistan
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Komor
Kuveyt
Lübnan
Libya
Makedonya
Maldivler
Malezya
Mali
Mısır
Moritanya
Mozambik
Nijer
Nijerya
Özbekistan
Pakistan
Senegal
Sierra Leone
Somali
Sudan
Surinam
Suriye
Suudi Arabistan
Tacikistan
Togo
Tunus
Türkiye
Türkmenistan
Uganda
Umman
Ürdün
Yemen


Peki neden Türkiye bu olayların içine çekilip savaşın eşiğine getiriliyor ? Neden Türkiye ????

Ve bir garip olay daha size bu olayların olmasının ardından Ergenekon soruşturması adı altında bir operasyon düzenlendi ve onlar insan gene gözaltına alındı...Bu sefer gündem değiştirme taktiği tutmadı.


Kimileri de devletçilik derdin de...Yok Türkiye'ye nasıl saldırılırmış...Kardeşim o gemide ölen insanlar için ağlayan kimse yok mu yaaa ??

4 yorum:

maçanınpapazı dedi ki...

var ben dün gece hiç uyuyamadım kardeşim , twitter dan facebook a , gazate yorum panolarına sabaha kadar yazdım durdum , Türkiye bunları haketmiyor , artık millet olarak birşeyler yapmalıyız ,savaşalım demiyorum ,tavrımızı koyalım ,birçok ekonomik stratejik araçlar var kullanmaktan korkmayalım, biz herhangi bir ülke değiliz .

aLican dedi ki...

Hiç birşey yapamayız.Nedeni çok basit.Biz İsrail ve ABD'ye bağlıyız...Her türlü askeri ticari alışverişi bu adamlarla yapıyoruz...AKP değil mi bu devletin kamu şirketlerini İsrail'lilere satan...Adamlar bizi kendi ülkemizde kuşatmış durumda elimizi kolumuzu bağladılar şimdide istedikleri kafa tutuyorlar...Yaparsa halk yapar onuda 2 torba kömür,250 milyonluk alışveriş çekiyle bir güzel uyuturlar...Olmadı bi ergenekon daha çıkartırlar ortaya..

Alpiero dedi ki...

Millet tutturmuş, boykot edelim. Tamam edelim... Adamlar bizim evimizin her köşesinde. Boykot küresel ekonomide imkansız bişey. sen gidip almayabilirsin ama gider devlet alır.

Türk insanı akıllanmaz,
din elden gidiyor, şu ülkeye savaş açtılar deseler ilk önce biz oraya gideriz.

Uğraşılmaz bu Sami Irkıyla
bütün peygamberler o ırka gönderilmiş adamlar hala akıllanmamış.

Osmanlı devletini kalleşçe Lawrance'a sattılar, şimdi bedel ödüyorlar. O bölgede kan durmaz.

Yardım edeceksek veya illaki ağlamak üzülmek istiyorsak Arap topraklarında ne işimiz var. Burnumuzun ucundaki güneydoğuyu görmüyor bu kör gözlerimiz.

aLican dedi ki...

Zaten bu adamlarla en büyük ticari antlaşmaları biz yapıyoruz nasıl boykot edicez...edersin 1 ay ya sonra ?

Dediğin gibi biz önce güneydoğua sahip çıkmadan Filistin'e sahip çıkmamız kadar saçma bir durum yok.