Perşembe, Mayıs 27, 2010

Yok Artık Leonel !!

Haberi Ntv Spor izlerken alt yazı da gördüm.İlk gördüğüm de yanlış gördüğümü sandığım için haberin tekrar geçmesini bekledim.Ama hayır yanlış değildi.Evet evet Leonel Marshall Fenerbahçemize transfer olmuş ve ben bunun haberini okuyordum...O an gerçekten söyleyecek bir şey bulamadım o suratımda ki şapşal ifadeyi anlatamam.

Voleybolun peygamberini transfer etmişiz ve nasıl bir tepki vereceğimi bilemedim.Sevinmek istiyorum ama o şaşkınlıkla hiç bi tepki veremiyorum :)

Ben voleybol'a başladığım da bu adamın videolarıyla büyüdüm.Leonel'i izleyip voleybolu daha da seviyodum.Gerçekten müthiç bir transfer bu.Hiç şüphe yok ki bu transfer de sponsorların büyük desteği var ama önümüzde ki sene Fenerbahçe'nin voleybol maçlarını kaçırmamanızı tavsiye ediyorum.

Bu sene nasıl bayan voleybol'da Gamova efsanesi yarattıysak önümüzde ki sezon daha büyük bir efsaneyi Türk Voleybol'una kazandırdık...Bu transferde emeği geçen Voleybol Şubesi yöneticilerine gönülden teşekkür ediyorum.

İşte Leonel Marshall'ın kısa bir tanıtımı ;

Hiç yorum yok: