Cumartesi, Mayıs 15, 2010

TeknoSA Apaçileri


Bugün yeni işime başlamış bulunmaktayım...Ne yaparsınız ekmek parası kolay kazanılmıyor bir yerden sonra hem okuyup hem de çalışmak zorunda kalıyorsunuz.

TeknoSA'da satılan bir ürünün satış danışmanı olarak bugün ilk kez işe başladım.Değişik bir tecrübe olucak benim için,farklı insanlar,farklı tipler.Ancak çalıştığım yerin kendi elemanları gerçekten beni şaşkına çevirdi.Hani alışveriş merkezlerine gidince girmeden duramayız TeknoSA'ya ve çalışan elemanlarıda iyi yüzlü , temiz insanlar olur genellikle.Valla benim çalıştığım şube mi garip yoksa içlerine girince daha mı iyi gözlemliyosun anlamadım ama artık kız arkadaşımı tek başına TeknoSA'ya girmemesi için uyarıcam bunu anladım bugün.

Uçan kuşa bile sarkan tiplerle dolu bir mağaza , sürekli hikayeler anlatan promotörler , kendini dükkanın sahibi sanan güvenlik elemanları ve artist artist gezinen apaçi tipli satış elemanları.

Biran önce kendimi başka şubeye atmam gerek yoksa işim zor :)

He bide bugün ilk satışımı yaptım hadi hayırlısı :)

Hiç yorum yok: